Divinazione "Cosa hè nantu à u core?"

Quarchi cosa hè assai difficiuli di cumprenderà i vostri sentenzi propii, è ancu in l'emozioni reale di una persona estimata. I risultati à questi impurtanti ponu esse acquistati per guessing "Cosa hè nantu à u core?". Utilizate micca solu in casi speciali, quandu ci sò esperimenti reale. Se una persona cunvala à a liberazione di l'entretenimentu, accede à l'infurmazione verità ùn valuta.

Divinazione "Quale hè in u cori di un omu?"

Questa divinazione vi permette di capisce chì sentimenti è emozioni sò attempu viventi da un amatori o amicu struitu. Per ellu, avete aduprà un piattu ordinariu di carta, ma solu hè impurtante chì ùn hè micca usatu prima per u ghjocu. I metudi prisintati di predizioni di un simplicità è a gestione sò capaci di e persone chì ùn anu mai capite. Per fà affucà à e carte nantu à u cori, hè necessariu di rimbarscià u vostru deck, è poi, per trasfurmà a parte di quì cù a manu. Purtate sei cartoli è i mette in fronte di voi, è da vene à l'interpretazione:

Guessing "Ciò chì hè in u core di u so amatu" ùn pò micca esse fattu spessu, soprattuttu se l'infurmazioni ricivuti ùn hè micca piazzatu, perchè i cartoni diceranu una menti.

Guessing "Chi era? Chi succerite? Da u cori sarà tranquillità? »

Per questu divinazione hè ancu utilizatu un pappu di carti di ghjochi. Prima hè bisognu di sceglie una carta chì personificà una persona fortunetelling. Serà o un rè o una dama, è l'scelta hè vucale à fà, cuncintendu u vostru propiu sessu. U culore di a carta deve esse elettu da secondu u culore di i capelli:

Mandate caccià a carta scelta da u ponte, cunglite i cartulosi rematati in bocca è sguassate a parte à sè stessu. Lay out in front of you a horizontal row of five cards, sguassate di u cima di u ponte. Dopu quì, rinchisce una parte di u piattu di voi stessu, è poi, struisce cinque più carte nantu à a so tinuta. Repetite a prucedura trè volte più, prima di ùn avete micca cincu munzieddu di trè carta in ogni. A fine, sguassate l'ultima carta è a cullò sottu sottu à a fila horizontale. Dopu questu, pudete furnisce l'interpretazione, andendu di l'oghje à u dirittu: