Vogliu esse una puttana

"Vogliu trasfurmà una puttana" - quì hè, un chjellu incontrolable di l'anima di una ragazza disprata. Perchè dumane Perchè a puttana ùn vole micca da una "bona vita". Fate a fàccia - resinzione di l'omi, u rolu di "second plan", in u squadra è in ogni altra cumpagnia, u caratteru debbule, da quale hè tantu difficiuità di libbirà - tuttu questu hè aventu! Avemu vultatu à un certu puntu, sìammu in u limitu, per ùn avemu micca vulintà vive, vogliu "diferentamente", vogliu essiri un altru - vogliu sia una puttana! E se vulete, pudete pruvà ...


A perfezione ùn hè micca limite

Men like puta, such Amazon women, valore, temperamental è passioni. Sì, l'omi, cum'è puttane, ma micca istericu, "sawing" un omu è cusì scammu, castrating it moralmentu.

Dopu à diventà una puttana in varii libri hè un mirisante di cunsiglii. Certi councils differenu in a so inconsistency in a natura di a donna, in a psiculugia di a donna, è ci hè un feminismu chjaru di elli. Puttane ùn segue micca una ideologicu; hè più altu ch'è questu. Ùn pò micca valerà l'omi, perchè stu modu facemu a nostra feminità.

Cumu sia una puttana per un maritu - una pregunta simili molesta, per regula, quelli chì, per qualchì propiu, ùn sìanu micca in u so maritu "l'omu". Questu succede nantu à un nivellu subconsciousu. Tentannu à cumpensà a mancanza di "masculinu" in u so maritu, a donna ùn hà micca nunda di stà, per esse più determinate, più confiante, più forte è più successu. Attentu, perchè:

Hè megliu si avete supportu u vostru maritu, u stabilitu per una "via sana" pudete inspirà è motivate à u successu.

Cumu fà una puttana vera è riescita in u travagliu - una quistione di mè hè vale a pena per creà quelli chì vulianu fà una carrera è successu. Staciunità impurtante, cuncipitu prufessiunale, responsabilità è a capacità per andà "in u capu" - ciò chì a bastarda hè propriu. Se vulete esse riescita, avete prontu à l'invidia di i vostri cumpagni, perchè sempre in u centru d'attenzione è pronta per quellu chì "lavbe a bocca". I travagliate nantu à sè stessu, duverete sviluppu, sanu assai, cun dignità per fallu è micca per succumbà à u panicu è à teme - per esse cagna è un veru arti.