Epifania Eve - Tradizziunali è Rituali

I vacanze di Natale sò accumpagnati da numerosi tradizzioni, superstitions è rituali. Epifania Eva hè celebrata u 18 di ghjennaghju, è hè a vigilia di una festa di l'impurtante impurtante. U nome si riferisce à u fattu chì in questu ghjornu hè solu cumune per cocchi per a table festiva - osovo.

Cosa da fà in Epifania Eve?

Hè cresce chì in a nuttata di u 19 di ghjennaghju, l'accessu à u celu hè apertu è tutti pò turnà à i Perteni Eteri. Sicondu a tradizione à a mezanotte pò passeghjanu à a strada, fighjenu u celu è fate un desideriu. E preghjunzione da u core sò sicuru d'esse intesu. Per quellu chì interessa in ciò chì deve esse fatta nantu à l'Epifania Eve, serà interessante per sapè chì ci hè una tradizione di questu ghjornu per andà in u tèmpiu è pigliate l'acqua consacratu, chì hà e forzi enormi. E persone nantu à una festa prisentanu in a chjesa è preparanu una tavuletta di celebrazione per iscinu cù parechje persone.

Cumu avete rapitu à l'Epifania Eve?

In a chjassi chersa, questa festa hè cunsiderata prestene, è e restrizioni sò stritti. U so scopu principali hè di preparà spiritualmenta per e grand festa. Fasting on Epiphany Eve hè l'usu di l'alimentu prumovi, chì anca l'oliu vegetale. A cucina hè bundanza. E persone chì si trovanu malati pò cuntene un permessu à aghjunghje l'oliu à a dieta, una benedizzione chì pò esse acquistata da u prete.

Molti cresinu chì u ghjornu di l'Epifania Ava, chì e tradizione è i rituali sò osservati à e persone, hè cunsigliata per abbandunà l'alimentu è di l'acquistà, è si sò à pusà cun l'aparicio di a prima stella. In i libri liturgii, hè indicatu chì si permette di manghjà dopu à u serviziu di Vespri hè cumpletu, chì hè fattu nantu à a matina di u 18u. Sicondu a tradizione, una donna hà da esse prumessi in cucina.

Quali platti sò priparati pè Epifania A Eve di Natale?

Tradizionalmente, in a sera di u 18 di ghjennaghju, ghjè accettatu di coperà una mesa festiva è i pezzi obligatorii sò osovo (kutya). Preparate di manera diversa, ma l'ingredienti principale sò farinate è additivi dolci. U granu sò un simbulu di rinvivimentu di una nova vita, è u meli, frutti secchi è altri ingredienti - a dolcezza di una vita bedecida. Kutia in l'Epifania A vigilia pò esse friable o semi-liquid. A necessità per un cocedoru di vacanze. Nantu à a tavula, ci anu avè un numeru sidu di platti magre. Benvenutu à questu platane di ghjornu di fagioli è piddus. Un altru trattatu cumuni hè Chiacchi pancake .

Rite in l'Epifania Eve

Ghjinnaghju hè u tempu ideale per cunducta rituali magichi chì aiutanu à migliurà parechji aspetti di a vostra vita. Per quelli chì interessanu à quali rituali sò stati in a vigenza di Natale, valuta à sapè chì ci sò opcions per migliurà a situazione finanziaria, attraendu l'amuri, a bona furtuna è cusì. Per fà una magia per travaglià, hè impurtante di seguità certu regule.

  1. Per principià rituali hè cunsigliatu da a tradizione dopu à u portu, quandu u cuncentrazione energica aumenta.
  2. Ùn pudete micca dettu qualcosa à u cunducta di rituali, altri, ùn pò micca esse realitatu.
  3. Per tradizione, per esse attuali atti magichi ùn anu da esse solu, dopu avè avutu cura chì nunda ùn permette.
  4. Impurtante impurtanza hè a fede in u risultatu, per quessa, per trattà i riti anu da esse responsabbili.

Rite in Natività di Amore

Hè difficiuli di scuntate un omu chì ùn hà mai avutu cunfrontu di prublemi in a so vita persunale. Per stabilisce e relazioni , rinfurzà i sentimenti è affruntà a crisa chì hè stata risata, pudete cunducta riti màgichi in Eve di Natale.

  1. Per u ritu presentatu, preparate dui chjusi di a chjesa chì avete bisognu à tene.
  2. Dopu chì sò lustru è, guardendu a flame, ripetirevanu i paroli di a trama.
  3. À a fine di a cannila, apagarinu è cresce a cinderella in un locu sicretu. Lighjarà quandu u prublema risultatu in una relazione.

"Seraghju u servitore di Diu (nome) per voi, servitore di Diu (nome) amatu è desideratu, cum'è l'oru di u sole per l'anima in u viaghju".

Rituals in Eve di Natale per i soldi

Se ci sò prublemi finanziarii, allura l'Epifania hè u tempu ideale per curre a situazione. Per capì ciò chì rituali facenu à a Natività di Natale, avemu suggerutu cuddà à un rituali effittiva, è chì hè cunsigliatu per preparà in anticipu cumprà un prugnu per u Natale.

  1. U 18 di ghjennaghju, hè necessariu di vende a terra à u pote è mette in ghjiru cù trè candelli in verde.
  2. Cù u dettu indumentu, caminava longu a punta di u prugettu è da trè volte di leghje "U nostru Patre", è poi, dite a trama.
  3. U prugnu stettutu deve esse postu in un locu prominenti, per esempiu, in u corridor.
  4. Pone a candela per pudè esse settore nantu à u focu per un periudu di doce ghjorni. L'ultimu ghjornu, i candele ci vole à crepacallu.
  5. A cera restante pò esse ghjucatu in a canna di rossu. Finu chì a magia puchu ùn si pò esce in un locu prominente, hà da travaglià cum'è un magnetu di soldi.

"Iedate di 12 mesi, i billeteru di u servitore di Diu tronu (nome). Cocks crow 12 times, and 12 zorek mantene a mio soldi. Tuttu ciò chì aghju stà cun mè, tutti i soldi sò venenu à mè.

Rituals per a Natale per a furtuna

Per esse furtunatu in tuttu l'annu, hè cunsigliu per a luz cum'è parechje candele in casa cum'è possibili in un ghjornu festiu è hè megliu di rinuncà una cunsacrazione artificiale. L'Epifania Eve, tradiziunali è e cerimonii chì anu rimbursatu in bocca di bocca per parechji anni, hè un tempu ideali per fate fortune à ellu stessu, per questu, hè cunsigliu per alimentà l'animali chì viranu in casa in questa festa.

Rituali in a vigenza di Natale è Natale sò solu travaglià se una persona crede in un risultu pusitivu. In questu ghjornu, hè cunsigliu per andà à visità è invita i pirsuni à a vostra casa.

  1. Per fà u rituali, hè bisognu à apre a tutta santificazioni artificiali in a casa è di lumera solu una sola candela, chì deve esse posta nantu à u ventu in u livante di u latu.
  2. Quandu a prima stella prisenta in u celu, dicendu un quadaru màgicu tri voti. Dopu quessa, a candela hè permessa à extinguish.

"Quandu a stella chjina in u celu, parlendu di l'aligria, quandu Cristu hè stata appiccicatu, cusì grande felicità m'hà aguia, è a furtuna sarà longu. I, u servitore di Diu (nome), serà felice è riescita in tuttu u mo travagliu.

Rituals per a vigenza di Natale per l'adulteri

Per appiccicà un omu è ùn avete a paura chì ellu pò andà in una altra donna, pudete fà un ritu simplici, per quale avete da apprezzà un pappu di colore ardu, un paru di candele è una fotografia generale. Hè impurtante chì a stampa hè stata pigliata in un tempu quandu ùn ci era micca cunflitti in u paru, è tutti sò felice. Hè ricumandemu per cumprendi rituali per a Eva di Natale prima di l'Epifania dopu a chiazza.

  1. Lay out the fabric and draw on it two strips through the center, perchè sò perpendiculari à l'altri. In u risultatu, avete bisognu à ottene quattru chjazzi, in quale hè necessariu di scrive u nomi di l'elementi.
  2. Cubra a tavola festiva cun tela. Pudete una foto in u centru, mette vela di u cantu, nantu à quale avete da scrive u nome è u nome di a scelta.
  3. Trè volte dette a trama è lasciate e candele s'ammurda. I cosi anu usatu in u rituali, mantene a casa.

"Aghju aiutu, e forze di Natale, u servitore di Diu (nome) per via chì hà amatu, ùn dorme, ùn mancianu".

Epifania Eve - signos è credenze

Da l'antichità finu à u ghjornu oghje, ha fattu assai sacramenti diffirenti, assai di quelli chì sò sempri prisenti in u ghjornu. A magia di l'Epifania A Eve di Natale suggerisce chì nantu à questu ghjornu hè necessariu di lavà a casa sana per sguassà tuttu u negatività. Per pruteguerà da u negativu, chjelu i cruciamenti in i cantoni è sopra a porta è avanzate di finestra cù chista. U ghjornu di Epifania Eve, i tradizioni è i rituali chì sò assuciati cù diversi aspetti di a vita, utilizate i segni per sapè chì sera a vendita serà in u vechja annu:

  1. Per counting on a good harvest, vale a pena si 18 di ghjennaghju sò una tempesta forte di nevicata o neve di drifting.
  2. Sì a fedra di u fasgiulinu e rami di l'arbureti, ci sarà una viglia ricca, è l'abi sera squadra.
  3. Quandu ùn ci hè micca nè neve, ùn avete micca contà una bona vittura di funghi è baga.
  4. Se ci sò assai astri in u celu, ci sarà una bona vindetta di pane, è preghjudizi di neve farfanu assai scherzu.

Eva di Natale - segni per espositi

I soliti picciriddi in l'Epifania vacanze utilize diverse superstitions per sapè quandu puderanu meet an alma giuvanta è si maritassi. Per esempiu, ci sò signali per a Natale in Natale per u matrimoniu, chì dà l'uccasione per esse da esse se l'elettu persona hè lucale o visitatu. Hè necessariu di andà à fora da a notte è d'eseguite u latru di i cani è se stà vicinu, a ghjente hà viottu vicinu, è si fussi luntanu - serà visitatu. Epifania A vigilia, tradizione è rituali di quale anu survivatu à questu ghjornu, prupone un pocu di supersticionesi per quelli chì vulianu casà:

  1. À a notte in un caminu, avete bisognu à sente di e cunversazione chì venenu da altre casetta. Sì a cunversazione hè fidanzata è calda, a so vita serà felice, è se una scuntata hè intesu, allura hè valore a preparazione per i prublemi.
  2. Tradizionalmente, una zitella chì vole esse maritata debe rotà un anellu à u pianu è vedi a manera chì avete messurà. Se à a porta, pudete cuntà l'offerta di a manu è u core di questu annu, è se ùn avete micca, dopu cù u matrimoniu hà bisognu.
  3. In questu ghjornu, devi necessariu un manghjatu di una pumu è cuntà quanti sò parechji intimi. Se e manche di parechji è ancu un numme, questu hè un prublema di l'amore, è si non, dopu un altru annu avarà da esse site solu.

Casalinga di Natale - signa

Parechje persone, pruggittendu a data di u casu, cuntribuisciunu i supersettizzioni esistenti, cusì ci sò ghjorni chì u casu hè indelicatu, perchè a famiglia vi campa infeliz è eventualmente a rilazioni falla. I Signori di u populu in a vigenza di Natale indicanu chì ùn hè micca cunsigliatu per andà à a matrimoniu nantu à sta festa. Sicondu u calendariu di a chjesa, i casali sò permessi solu dopu à u 19 di jinnaru. Semu devi esse nutatu chì a preparazione o prugramma un fiancu in questu ghjornu, per contru hè un bon sigulu, perchè pussibule una vita cuntenta.

Pi chiancianu a vigenza di Natale hè un signu

Duranti l'annu di a celebrazione di l'Epifania, ci fù un granni numaru di supersticzioni. Parechji sò cuncernate à l'umore di una persona, è si crede ch'è quellu ghjornu avete bisognu à esse in bon d'umore. Hè vale averemu sapè ciò chì i signali di a Nativitéia di Natale sò rilativi à l'umore, perchè stu ghjornu hè pruibitu di chianciallu, perchè a persone crede chì elli stanu lacrime in tuttu l'annu. Se una candela chjaru cumencia à "chianciallu" nantu à questu vacanze, questu quì, a cera di chioppu, da un destinazione dura ghjustu à una persona.