Siculi di l'annu è e tradizione

Strange, ma i signali per l'annu novu interessanu ancu quelli chì ùn sò micca un pocu supersticiosu. In questa ora magica di l'annu, ogni ghjornu hè pronto à crede in un miraculu, perchè i signori di l'annu è l'avucatu ùn perdi mai più a so popularità. Tutti pò volenu apertu u velu nantu à i sicreti di u futuru, per avè un raghjone extra per crede in u megliu.

Aghju pruposti i Signori di l'annu novu è i Supersticionesi:

  1. U proverbiu, chì urigginarii appartinutu à u Natale, issa sona cusì: "Cumu scuntrà à l'annu novu, cusì avete da passà". Hè per quessa chì in u Novu annu avete bisognu à cuddà à una bella mesa cun u populu più cercanu è più caru, porta a ropa preziosa è deside a felicità è successu di tutti. Molti abbastanza chì cù l'alcoolate à questu tempu magicu ùn hè megliu micca cunfinate, perchè spessu inflicts strife.
  2. Un altra supersticione annantu à l'annu novu, chì chjamà a rinuncia di l'abusu d'alcolianu: se u genaru ghjennaghju alive, bona, senti bona è felice, u prossimu annu sanu ancu di passà. In ogni casu, si svegliate cun una ressore cù un capu malatu - avete bisognu di prublemi di salute.
  3. Sè avete qualcosa di voi nantu à l'annu novu, hè pussibule chì un avvinte parechje cumportanu in l'annu novu.
  4. Se starnitu nantu à l'annu novu - dici chì l'annu sanu serà felice è senza preziosità.
  5. Per fà piglià un successu finanziariu, tutta u 31 dicembre è u 1 di ghjugnu pozzu fatti grandi prughjetti in u saccu. Sì a so robba ùn anu micca borse, pigliate i soldi in e battaglie.
  6. Per avè una bundanza in l'annu novu, avete bisognu di fà una table rich, beautiful.
  7. Per a prusperità in l'annu novu nantu à a tavula hè stasurazione di mette u pane di salinu è pani.
  8. Siculi annu è e superstità cumercianu: ùn ùn tornanu i deveni in l'annu novu, altri ùn vi vanu in debitu per tuttu l'annu.
  9. In l'annu novu ùn pudete micca piglià scuru, altri chì a casa si stende.
  10. In l'annu novu invitati invitati casa, ci saranu invitati tutti l'annu.
  11. Sì u ghjinnaghju 1u travaglianu dura, poverà ancu annantu à l'annu sanu.
  12. Per piglià assai aghjurnamenti in l'annu novu, assicuratevi di celebrà l'annu novu in qualcosa nova.
  13. Ùn hè pruibitu di prestu à l'annu novu, altri ùn puderebbenu trovanu in u bisognu.
  14. Da l'annu novu, pruvate à salvà soldi, perchè s'ellu i vostri bagnu sò vugliuli ora - in tuttu l'annu avete avutu prublemi cù finanzi.
  15. Per assicurà l'annu di u transitu successu, l'1 di ghjennaghju, u cummerciale hà bisognu di u primu cumpratore per dà l'mercaderia bè.

Supersestione per l'annu novu - questu ùn hè micca a supersticione, ma un modu extra di cunvince chì tutti sò bè!