Honeysuckle comestible - good and bad

Honeysuckle hè un arbusto perenne cun gustos agradezioni di strisgii allargati d'intensu blu cun una apicultura bluica apparente nantu à e branche in fini di ghjugnu à primu ghjuglimu. Creta nantu à u territoriu di Siberia orientali, a Corea, a Cina, l'Orienti Afrique in i zoni hustiglie è margherite, i marì spiaghjani. E cumpaglianza di a zucchetti sò usati per a finalità culinariu, i benefici è perìculi chì anu da esse scritte in stu articulu.

Honeysuckle Edible

Determina, prima di tuttu, a cumpusizioni chimica. Frutti cuntenenu fructose, saccharose, glucose, àcitu organici, pectini è tannini, vitamini - C, A, grupp B, minerali - cobre, fosforu , calcium, potassiu, iodine, magnesiu, ecc. u so valore calurificà hè solu 30 Kcal per 100 g. U gustu di a zingara chì hè comestible s'assumiglia à u gustu di i aranchi.

I propietati utili sò:

Sicondu u so gustu è e caractères de cure, sò distinti da quelli tipi di zuccadori com'è a ninfa, anfora, longa frutta, morrena, violeta, fianit, etc. Honeysuckle hà com'è alimentariu micca solu propietate utile, ma dinò assai contraindicazioni. I cuncernanu prima di tutti quelli chì anu micca usendu infuzione è caldi di frutti, foglie è rami per purpurure medicinal. I Pregnant è i muturi lactanti ùn sò micca trattatu cù a zuchetinu, è tutti l'altri anu da cunsumà frutti è tutti l'altri parte di l'arbulu in moderazione, altri ùn pò micca esse senza spastes musculi, disturbi diġestivi, reazzjonijiet allerġiċi f'forma ta 'raxx bil-ħakk fuq il-ġilda. Leghje pò esse seccu, cunghjellati, stati culati di cumpressi è frutti.