Si tratta una tette in un zitellu?

Ogni mamma pruvà per a prutezzione di u so zitellu da e malatie è di ogni tipu di ferite, ma ore più tardu o dopu u zitellu face a "pull up" u mussu è u termometru demucrà senza 36.6 °. Questu hè u ghjornu, u sicondu è u so sonniu di a mamma hè cumprinatu, a tezza di u zitellu. E dopu pigliatu u zitellu sottu u vrazzu, si ghjusta à u duttore per sapè chì per curà a tezza di u zitellu. A più parte stanu aspittendu a "pillette magic" per dà e ridge u zitellu di una timpesta terribili, ma hè un certu percentinu di i genitori chì preferenu i rimedii tradiziunali per i farmai. Inoltre, a medicina occidintali longu cunclusu chì u corpu di i zitelli hè capaz di trattà a maiò parte di i casi di l'infezi virali respiratorii aguti (a causa più frequente di tèntara) senza piglià a medicazione, è hè pussibile abbattate di trattà a tezza in un zitellu senza medicazione.

Cosa da dà un zitellu per una testa?

Ùn avete micca un assortimentu enormu di e pratiche di miracle farmatica, i nostri mamma è l'abuela sapianu di manera precisa di trattà a tezza in un zitellu, usendu rimedii tradiziunali. Tutti i metudi sò diretti à u licenzeficamentu di sputus. Ma i rimedii tradiziunali per tossu un zitellu ùn sò micca stati guariti, dunque a tutela di un especialista hè mandatu, in particulare quandu a toscia "hà spulitatu". Pigliate a ricetti più pruvenuti da a tezza per i zitelli.

  1. Un rimediu anticu, ma efficau di a testa da chì u zitellu ùn eserita micca bè riguisce di coccu hè: piglià u ravanu nìmuru, lavò fermu, curre l'indiziazione in u centru (cusì cusì chì si parolla à un vetru) è u so cumpensu cù u meli. Dopu à 4 ore, sta "capacità" serà cumpostu di zucchero. Pigliate una mistura di zucchero rossu è u meli hè necessariu per 1 ciloffu. Cullera 3 volta à ghjornu. Un solu riservacciu cuntene salti di calcium, potassiu, magnesiu è vitamina C, perchè un ravane è a tezza per i zitelli aiutanu, è enrichcerà u corpu cù vitamini. In ogni casu, in malatii di u cori, riziette, infezzione di l'abitudini è utilità è a malatia d'ulceri peptica, hè contraindicata.
  2. Ùn ciucciu micca medica efficace di a cezza chì pò esse dati à i zitelli hè licorice. U rimedellu hè bellu, ma hè efficace, per esempiu, si ùn ci hè bisognu di trattà una tette serosa è complicada. Pigliate trè volte à ghjornu, secondu l'età: pè i zitelli à 2 anni, 1-2 pioppelli per spina d'acqua, da 2 à 12 anni dani una cullera di mezzura, più di 12 à 1-st una cullapura.
  3. Inhalation assai efficafùacu à a tezza in i zitelli. Prestu in ogni farmacevule pudete truvate un inalatore per l'usi casa. Eppo per sburdà l'acqua minerale (megliu "Borjomi"), decucuzioni di eterna medicinali: chamomile, foglie d'eucalyptus, calendula, olii essenzali naturali, per esempiu, oliu di ginger, ùn solu facilità à facilità a securione di u moco, ma ancu hà un effettu antiinflamatori.
  4. Inoltre, u ghjungu pò esse dati à i zitelli in a forma di tè da una tezza: parechji fette pate in acqua fogera, insistenu à 10-15 minuti, aghjunghje u limonu è a melata à u gustu.
  5. In u casu di a spina cure anu "fala", questu, sputus hè accuminciatu à gargassi, è u duttore si sente sbuffè, a più bona fortezza per i zitelli hè calda. E ognunu sapi chì a manera più cumuna di scaldà quandu u tezza sò macchina à mustarda. I figlioli ùn deve esse postu più di 4 ghjorni in una fila, ma sistematicamente, una volta un ghjornu, hè megliu una ora prima di valla: un furmazione di scuperta prima di causà degumme è, in cunsultazione, per tossu. In u corsu di una ora ghjente spessu si passa, ma hè pussibule di salvà a peristaltasi cù tè tè in caliu (micca caldu).
  6. Hè ciò chì pò esse tossu per i zitelli, perchè stu massaggio. In a cumminazione cù u restu di u prucedimentu, u maschore per i zitelli ùn sò micca solu un modu efficafè per sputum lagging, ma dinò incuraghjene à u zitellu à pocu (ricurdate i vostri "railes-sleepers" preferiti o invintate i vostri poesi, in forma di un ghjocu, sarà più faciule per u zitellu chì minti in u prucedimentu) U principale hè di pusà u corpu à un angulu (pusendu u zitellu sottu a zucchina), cusì u sputumu serà megliu esse di partì.
  7. Razirki. Parechje parechji mariti, dopu à vedere l'annunzii (o nantu à l'instigazioni di medichi senza scrupulous), cresce à a farmacevule per ogni forma di tumbudicule per i zitelli, chì pensanu chì questa hè a so panacea. A ghjustizia, ci vole dì chì assai persone di a medicina tradiziunale sò dinò cun prisentatu per preparà una tezza per frégate per i zitelli, ma in modu di manera persone in stu mistieru stu modu hè più capaci di currimi chì guariscenze un zitellu. A probabilità maiò di reazzioni allergii à mentol o à l'altri olii essenziali in l'ungini tali, cum'è un impulso di toscia (parossistà) è rashes.

In generale, a tezza ùn hè micca cusì terribili, siddu cunniscite a natura di u so urighjatu è capisce u principiu di trattamentu. Ùn ci hè necessariu di impegnà di ghjucà un zitellu cù i medicini, hè abbastanza pussibule di trattà "in u so propiu", u principale hè di fà tuttu sottu a tutela di un medico. Probabilmente u solu rimediu di a testa hè l'impedimentu: ponu migliure in u clima, perchè ùn ùn suddianu è ùn fate micca li fugliale, l'aria u bagnu (in particulari prima di vultà in u lettu) è regularmente a limpezza umida.