Signs of autism in un zitellu di 3 anni

Quantità à a nostra disprezzu, in u mondu mudernu a tendenza à u diagnosticamentu di "autismu" in i zitelli hè in crescente constantemente. I scientisti ùn sò micca determinate a causa di questa distruzzioni, ma hè nutatu chì alcuni a malatìa hè ereditaria.

Ancu s'ellu ci hè un diagnosticu in u dizziu medico, in fattu, l'autismu hè micca una malatìa, cum'è tali. Questa hè solu a diffarenza di un zitellu particulare da parechji in parechje situazione di cumportamentu.

I sintimi di autismu in i zitelli sottu 3 anni

In regula, u diagnosticu hè fatta solu dopu à cinque anni di età, ma i primi signali di l' autismu in i zitelli pò esse innurati prima di l'iniziu di 3-4 anni è ancu prima. Certi picciriddi chiaranu u so cumpurtamentu una viulazione di a norma in l'età di un annu d'annu, è i genitori attenti parvene sospettate qualcosa chì hè sbagliatu.

In generale, i signali d'autismu in un zitellu di 3 anni sò indiretti è ancu s'elli i genitori trovanu qualcuni di elli da u so ziteddu, questu ùn hè micca sempre significatu a malatia. U diagnosticu pò esse solu da un neurolista cumitanti chì monitoreghja u zitellu, è prescriva un teste speciale per u diagnosi prelimiunali.

Allora, chì signali è sintomi di l'autismu in i zitelli di 3 anni avè bisognu di attentu à i genitori, avemu da cunsiderà. Sò dividuti in trè sottugruppi: suciali, cumunicativu è stereotiote (monotunia in cumpurtamentu).

Signalmenti suciali

  1. U zitellu ùn interessa micca in i ghjucarii, ma in l'articuli di casa (mobili, equipi radio, utensili di cucina), ignucendu e zitelli.
  2. Hè impussibile di predizione a reaczione di u zitellu à un determinate effettu.
  3. U zitellu ùn hè micca imitatu da l'adulti, chì vene in i zitelli dopu un annu.
  4. U zitellu ghjocu sempre solu è ignora l'assicuranza di i pari o parenti.
  5. Sempre quì sempre u zitellu ùn evita circonda di l'ochji mentre cumunicanu, ma osserva i labbra o i movimenti di e mani di l'interlocutore quandu avianu indirizzatu.
  6. A maiò spessu un zitellu chì hà l'autismu, ùn pò micca tollerà u pianu físicu da l'altri.
  7. U zitellu hè o assai attaccatu à a so mamma è ùn responde de manera inadecuada à a so assenza o vice versa, ùn pò micca tollerà è ùn restanu di restu senza chì abandone u so territoriu.

Caratteristiche cumunicazione

  1. I saranu spessu nant'à a terza persona, invece di "I" anu utilizatu u so nome, o dicenu "Ellu".
  2. U zitellu ùn hè micca sviluppatu o discorsu pocu sviluppatu per l'età.
  3. U zitellu ùn hè micca in tuttu interessatu in u mondu à u circondu, ùn ùn dumanda micca dumande.
  4. In risposta à u surrisu, un zitellu ùn hè micca sorri è rarely smiles in a vita di l'annu.
  5. A menudo, un discorsu di u zitellu si compone di parole fictitiva, di frasi o da sempre stranieri recurrenti, anche intesu parolle.
  6. U caprettu ùn mai a reazione à i richiesti di un adultu, ùn pò micca risponde à u so nome.

Stereoti in cumpurtamentu

  1. U zitellu ùn rispose inadecuate à un cambià di a situazione o di i persone in a stanza. Hè cchiu cunfortu solu cù i stessi persone, l'altri ellu percevvi cù l'hostilità.
  2. U zitellu piglia solu cù i prudutti rigularmenti selezziunati è ùn mai pruvate nunda nova.
  3. A ripetizione di monotomi monotonichi simplicemente di i movimenti alsoificanu à u disordine psichiatricu.
  4. L'autisticità pocu seguenu riguardu a so propria rutina ghjurnata è sò assai pedantina in questu.

Sfortunatamente, ùn ci hè micca una medicina chì cura l'autismu. Ma u zitellu sera assai aiutu per adattà in a sozione mediate riurizazioni spiciali è travaglià cù un psicologu.