Capelli cù ucechjite artighjanali

Un caprettu hè un accessori indispensabile per a stagione fredda. Cù una capacità spéciale, una unità capisce simplici pò diventà un veru decurore per u to dulce capu è ancu l'elementu finali di a vostra imagina. Ma in modu chì a cosa vene à perfetta, avete spessu a rivisa cinquanta mudelli cù a compra. Cusì, hè cunsigliu per creà un capuzzu cù i vostri mani. Avemu suggeratu chì avà u to capeddi cù i vostri gricchi cù i vostri mani.

Capriccio di ghjuvanottu cù eppo chijero

Hè cunnuscitatu chì e figliole sò petite fiorite di a moda, chì significheghju chì avissiru duverà modellu è pocu cumuni. Sì a mamma hà fattu una picculu articuli, u puntu di u caprettu cù l'arechje per u zitellu ùn sarete micca una difficultà. Agree chì e cose fattu di e so mani sò qualchì calore speciali.

Per fà tagliu i capelli di i zitelli cù l'aricchi, preparanu:

Allora, accuminciamu a tela di testa cù l'aghju stampatu:

  1. Cuminciamu cù a creazione di l'aricchi per u toccu. Scrivemu nantu à i radichi 8 cile, pigliate una di l'aghju di puntata è cumincianu a puntata cù una serie di purl loops.
  2. A fossa chì hè custituita di i ciclichi faciale, ma 2 cicchebuli deve esse aghjuntu: à u principiu di a fila una dopu à a riva è à a fine di a fila in fronte di a punta.
  3. In u futuru, apri a l'altra volta è a fila di prima, è à questu l'aghjustate sempre aghjustate 2 buculati per chì l'ochi di i nostri capelli espansione.
  4. Quandu a pocu annantu à u parlà ci sò 32 ciclu, cusemu a purl serie è tagliate u filu. L'arechja hè trasferitu à l'aghjunze di calzini.
  5. Inoltre chì avemu untu u secondi ovu. In ogni casu, nantu à l'ultima fila, vene a serie purl, è ancu per taglià u filatu ùn hè micca necessariu. Marcaru nantu à u parolle 24 loops più largu è cunnette cù u primu ochju.
  6. Continue a puntà cù i loi faciale, è in fine dopu à u borde aghjunghje 1 loop.
  7. Quì li decade siguenti sò assuciati da una superficia faciale, è l'aghjuntu di duie ciclichi in ogni fila facial hè ancu necessariu. U risultatu hè a volta di u pruduttu.
  8. In l 'agulla di tagliu facenu dialigliu 28 ferite più è cerconu a tela in un cercolu. Mandemu un altru 32 fille di punti facial.
  9. Dopu quì, nantu à 4 atticciali di tannini distribuzianu u stessu numaru di cicli è articuli per più, ritencendu à a metta di a fila à ogni parlà un ciclu, ligami duie culi cintrali. In ogni fila successiva, i cicli sò liberi, chì sò riallaghjate cum'è solu in fronte di a fila previa. In cunziguenza, 4 poghini saranu nantu à a cima di a testa.
  10. Cercheghje i loops fin'à queste sò solu sei persone. Ci vole à esse chjusu è cose cun filamenti.
  11. Sughjettu solu per vendarle i ligami in a parti infermale di l'uce, adornate u capu cù peruzzi è rosi da u sentu, è cusì un pompon di pelle di sopra.

Hè tuttu!

Capelli cù arettes

Aghjustemu ancu una descrizzione di tagliati di tagliu incù l'aricchi cù l'aghju di puntata. Ùn hè micca sicretu chì u tema di una catara femminile hè più rilevanti ca maiò. Pudete un pocu ghjocu, ma in u listessu gustu affittuatu, pudete aduprà un caprettu cù un mussu di catturari è spezii chjaru. Per creà una tappa ùn hè micca in tuttu difficiuta, hè pussibile ancu per inizià tessili.

Appruntate: 100 g di filatu beige, chì consistanu di 50% di lana è 50% PAN, è 5 g di filati neri è rosa di a stessa qualità, l'aghja di circulaure naziunale n ° 4.

Cusì avemu un puntatu cù l'aricchi cù l'aghju stampatu:

  1. In i radichi, tipu 68 loops.
  2. Eliminate l'agulla di tallo è principia a puntà novi fille cù una banda elastica. L'elasticu hè creatu da causa di l'alternazione constante di duie culi in visu cù dui purlins.
  3. I riggiune 38 fila sò attaccati cù a faccia di fronte, sottu a quelle di u filu di fronte è di volta si alterna. Simultanjament, un mudellu hè rializatu à traversu u schema di seguente di u capicucinu cù l'armate cù l'aghju di puntata.
  4. In a 39 fila, aghjustemu vicinu tutti i cicli. Avemu a parte di fronte di u capicucatu prestu.
  5. A parte da volta hè un mperu similari, solu cù l'usu di filatu beige, senza un patru.
  6. À a fine di u travagliu, cusì parti di u capu, imbastu l'antennii di cirri è ponu a so splutazioni sottu l'ucevule rosa per a so splutazioni megliu.

Hè tuttu!