Meryl Streep criticò Donald Trump in u so discorsu in a ceremone di u Globe d'Urra

U stilu di cinematograficu americanu Meryl Streep, chì era ricurdatu da i so roles in u filmu di "U Diavulu Pera Prada" è "Complecità Semplici", fù invitatu com'è un oghjentu mistu per u Golden Globe Award. Cù Meryl hà ricivutu un premiatu per u so ingaghjamentu à a industria cinematografica, ma questu annu u parolle d'aghjurnà era radicaliamenti diffirenti da quelli chì avìanu intesu avanti prima.

Meryl Streep riceve u premiu per u so accontu à l'industria di a film

Strip shamed Donald Trump

Rising in u palcuscenicu per u premiu, 67 anni Meryl hà decisu di parlà di u dulore. Questu hè stata nudda di menu di l'elezzione presidenziale di u paese, chì era guadata da Donald Trump. U so discorsu principia cù u fattu chì s'hè ricurdatu di a storia di Serge Kovalevsky, un ghjurnalista di ghjittassi di una famosa pubblicazione americana chì Donald ridiculisce in u so discorsu. E hà fattu cumu per parodie di una persona incapacitata, chì hà causatu assai negatività in a so sucità

.
Trump parodiau u ghjurnalistu malatu

Allora Strip disse questi parolle:

"A nostra sucità bisognu di capiscenu chì e persone chì sò datu u putere ùn anu micca u drittu à offentisce u debbuli o ridicule cume mancassi. Avemu a lotta contru stà e avemu tutti quelli da intervene. Solu solu seremu à pudè passà sta malice. Tutti avemu bisognu à piglià a regula chì qualsiasi aggressione cria agressione, è qualsiasi viulenza genera a stessa in risponde. Avemu bisognu di rispettu à ogni persona in a terra è l'armunia vene in u mondu.

Dopu à quessa, Strip ammettiu chì per a so pressu onestu hè assai impurtante è ghjè per quessa sta professione, cum'è nisun altru, precisa supportu di a società durante stu periodu difficiule.

Meryl hà criticatu u cumpurtamentu di Trump

Parechji prupietari eranu prisenti à u Globu d'Urra, chì ùn pudia micca piglià i so ochji di admirazione di Meryl. Dopu à a fine di a ceremonia in i redes suciale cuminciaru à appareverti posti quì hè un cuntenutu tali: "I admire the Strip! U so parolle hè qualcosa magnificente "," Meryl hè una grande attrice. E so parolle anu falatu in l'anima, "Sugnu stupitu da a curazione è a aperta di a Striscia. E so parolle sò assai correcti ", etc.

Leghje ancu

Trump responde à l'affirmazioni di Meryl

Dopu tuttu ciò chì succideva, Donald, cum'è assai ghjornu intesu, ùn hà micca dettu qualcosa, ma hà datu una reta entrevista in u New York Times:

"Nun mai burlu di nuddu. Aghju risposta solu a question di u giurnalista. A mo retazioni era abbattuta emotiva, perchè cambiò certi fatti in a mo biografia. A pirsunia cuntinuamu a diri ca dissi deliberatamenti a riescita di u ghjurnalista, chì, se Meryl Streep è i so cumpagnie sapè à leghje i mo pensi. Aghju dichjaratu in tuttu propiu chì ùn aghju micca fattu cusì cusì. È ricurdate di Meryl Streep hà introduttu Clinton à u so congruitu, è parechji di questi sò avutu ancu a so sustegnu. Strip hè un veru "amatori di Hillary". Ùn aghju nunda di più per dì. "
Donald Trump arrispunniu Meryl Streep
Meryl Streep hà piacè cù u so esercitu di parechji