Cumu lavu una cappa d'acqua?

Ogni cazzi per esiczeggi è snowboarder sò sfarenti di l'outerwear regular. A ghiaccia d'acqua ten una membrana especial, grazzi à quale tutti l'umidità (sudata) hè altamente affissata fora, è u friddu è l'acqua fora ùn pettu micca in elli. Allora, in una ghjatechula chì ùn fate micca congelate è ùn vi malate. Certu, è cura di a chaqueta di schernu deve bisognu d'una special one, perchè ùn ùn perde u so proprietà originali.

Cumu lavu bè l'schiaccia ski?

Eccu alcuni ricordi annantu à a lavura di una cappa d'acqua:

  1. L 'etichetta. U manifatturatu sempre indetta informazzjoni completa di lavà è cura di a ropa.
  2. Poudre. A membrana di a chaqueta cuntene pori spiciale, à traversu l'umidità hè tutta. Per impediscenu di sti pori da imbligazioni, ùn utilizate micca politi cù bleach in u lavato. Per lavà a ghjatica di ski, un pezu speziale o un detergenti spiciale per l'affari di a membrana hè adattatu.
  3. Lavatrice. Se l'etiqueta di chaqueta indica chì a lavare di màquina hè permessa, hè megliu per definisce un modulu sensu senza intruduce è siccà. Questu prutege a struttura di a membrana. Se lavate a manu, l'usu puru prudutti speziali o sapunni cusì, si a contaminazione hè insignificante.
  4. Temperatura di l'acqua. À quale tempura a schiaccia schiavi era lavata nantu à l'etichetta. Di solitu sò limitati à 30-40 gradi.
  5. Accolta. A chaqueta d'acqua per esse secondu in una forma enderezata, pinnuta nantu à u tudo di stile o fassi nantu à una tagale limpa. Dopu chì a chaqueta si secca, hè cunsigliu per applicà a DWR - impregnating acqua rimettendu nantu à questu. Sì pettite nantu à u materiale bruttu di a chaise, ùn avè micca ricevutu un effettu ripulsivu acqua.
  6. Ironing. A suletta in ogni casu ùn pò micca esse ironed. Sottu infruenza di a temperatura alta, u tela sintetica superiunaria pò derrite è u danni di a membrana.