Cumu fà una dutxa esterna?

À l'altezza di a staghjone di l'estiu, dopu un longu warm-up in i letti, ùn hè nunda di megliu da un soli calenti calore. È ùn importa micca chì ùn avete micca, quandu avianu passatu solu 2-3 ghjorni, pudete fà una splutazioni maravigliosa. Dopu avè un pocu imaginazione è adupratu un pocu di persistenza, puderà custruisce un simplicità cabine d'estiu, è vi aiutaranu cun questu quì, è vi dite à cumu fà a vostra stessa diesta veranda cù i vostri mani.

Instructions for use

  1. Prima hè bisognu à piglià un spaziu di spassighjate. S'ellu hè pussìbule di stenderà a cabina nantu à una muntagna - bella, l'acqua si sfuce in un sughjatu di i so pappatimi è scherzi in a terra. Se ùn ci hè nisuna pussibulità tali, ùn hè micca impurtante, mancu degrammu un fossu di drenaginu di e dimensioni chì avemu bisognu. Per migliurà u sguardu intruduce, aghjustemu parechje pneumatici di caru nantu à l'altri.
  2. In seguitu, avete bisognu di piglià a cura di u palettu da quale l'acqua fiere in un postu determinatu, è ùn ùn mancanu da a regula in u situ. Sì ùn ci hè nunda favurtu, dopu visitate e lezziò specializate, questu serà definitamente aiutu.
  3. Avà po ancu prucede à cullà un corpu di legnu per a vostra regula. Perchè un omu ùn hè micca un spartimentu difficili, cù quale ellu puderebbe trattà in literalmente in qualchì ora. Per fà questu, avete bisognu à cullà per separà a parti suprema è bassu di a splutazioni, riparazione di i vigghi cù percusce. Per guardà a struttura stabile, ùn si scurdanu di i stiglii diagonali. Inoltre, se vulete, pudete fà una finestra è una porta in a scatula, questu hè ancu di pensà à pensà à a cullizzioni di u quadru.
  4. In più di u quadru, ci vole à piglià dinò questu questu chì stà a struttura sutturante. Pudete vultà i fundamentu, ma pudete attruvarà u circondu è truvà i materiali ghjustificate da a copia di salvezza.
  5. Quandu a fundazione hè pronta, recicla l'intramettutu struttura cumuna: installate a lavanda è ponta un scheletru in u so postu. A strada, per salvà l'arbre da l'acqua, fate cù vernice. Ùn hè solu praticu, ma ancu bonu.
  6. Avà hè u tempu di penserà di u tettu, chì pò esse fattu di tàvule, è da una fogliu di ferru o slate. U principalu ùn hè micca di scurdà chì in u tettu, ci hè un pienu cù acqua, sottu quale hè necessariu di cumpagnie un supportu. Un altra prughjettu impurtante in a cullizzioni di u tettu, serà una apertura per l'ànima stessu. Chì è induve hè stata - hè à voi.
  7. Ci hè parechje persone. Dopu chì u marcatu hè in locu, puderete andà à a so pelle. Qualchidunu usa u legnu per questu, qualcunu minute, è chì qualchissia utilizà un canne ordinariu. Sceglite u secondu ciò chì vi pare cusì è pò esse affordà, sicuru. Sì avete firmatu in un arbre, ùn ti scurdate di tene cù vernici, sè vo vulete chjudarà u ferru, pudete pintà.
  8. Dopu tuttu i prucessi deskritti prima, puderete prucede à installà u cisterna d'acqua. Cumu serà da questu nantu à voi, allura l'scelta hè ricca bundanza. Pudete utilizà un canne ordinariu cù un pirtusu, o pudete piglià una camion camera. U regula principali hè di u culore per esse nìuru, perchè l'acqua calori più valore.
  9. Avemu da discutenu cumu tuttu stu pruvistu hà da travaglià. Per cumpielu l'acqua in un cuntinuu, avete bisognu di un buchu supplementu da quì sopra, in quale pudete mette a mangia. Per fà u flussu di l'acqua in u tempu ghjucatu, pudete fà un chjaru senzillu. Ancu s'ellu ùn vulete messu cun ellu, pudete aduprà un canna di gomma ordinale, chì dopu à piglià una regula, serà necessariu di dàchula è sicurezza tutte sicurezza cun filu. Agree, micca una scatula difficili.

Hè cusì faciule faciule, simplice è più impurtante ùn hè micca caru, pudete custruisce nantu à u vostru situ un veru regalu di l'estate, chì ti piacè di piacè in i ghjorni à ghjornu per invià tutti i vicini.