Cumu appiccicate nantu à una faccia ronda?

I sidici di una faccia ronda ùn micca sempre cuntenti cù a so forma, è spessu i volenu à vede ancu più freu, anche si visualmente era ovale. Pò esempiu di prumove a ruborosa nantu à una faccia round in modu di ottene un effettu similare.

Cumu appiecà per esse sulati nantu à una faccia round

Per rinfurzà a forma di a faccia, deve sceglie un rubitru di sfumaturi neutri, un tonu o duie scuru di u culore di pelle. Hè ricumandemu d'utilizà a ruborosa di terracotta è beige (imitatu tannicamenti) sfumature direttamente per mudellà a forma di a faccia. Aduprà a so rubia: rosa è di culore di pezzu.

Blush cun una forma di facenu propria hè appiicata cù fatichi lonchi è larga. Per scopre nantu à i puzziche è di a currezzione di forma di faccia, hè più piacevule per utilizà un pezzu cun un vignetu chjusu, direttamente per creà un rubore - più abbundanza.

Eccu cumu per putia riutore nantu à a faccia round:

  1. Cù una forma di ritornu di a fàccia, a frunti hè spessu larga, affinchì ùn ci hè cascatu l'appiccicà, ma solu à u whisky.
  2. Per estensione visuale di a faccia, blush hè appiicata nantu à a linea di i capelli, cuminciendu davanti à a linea di u tèmpiu è scinchendu, gradually narrowing the line.
  3. Nant'à u quattro è e due cuddà cù una forma di ròtula, u rubustiu hè micca cunsigliatu.

In regula, u corpu nantu à a faccia round hè appiicata d'usu di u schema:

  1. U primu aduprà per fate hè d'appiccicà un corpusilu nantu à i tempii, da u cantonu di e cigliu in altizza, cù i pezzi curtu lumi.
  2. Allora tieghjate e to bassa - i dimlii chì sò furmati indicanu a ligna in u quale duverete bisognu à appliunzà un tonu currettivu. Blush ùn hè micca applicata à i pugnale, ma solu à l'area sottu. I zoni di bocca, situate vicinu à u nasu, hè chjaru per evitari.
  3. A cullezione di ruborosa deve esse cuminciatu da i tempii, mentri à andà in i capelli, perchè ùn ci hè micca un frontièculu frà u capeddu è a pelle.
  4. È u toccu finali hè di ruborosa. Fate cusì cun un sciccareddu longu per evitari di cambià di culori spalle.