Temperatura dopu a cirugia

I primi 3-5 ghjorni dopu a qualsiasi operazione, u pacificu hà necessariu hà elevatu, à spessu subfebrile, a temperatura. Questa hè una situazione nurmale, chì ùn deve micca motivatu. Ma se a frevi si mantene durante una longa stima o si volte susciteghja pocu di ghjornu dopu l'operazione, questu, com'è solitu, parra di u sviluppu di u prucessu infjammatori è esse bisognu d'accordu urgente.

Perchè a temperatura sopra dopu l'operazione?

Questu hè duvuta per parechji fatturi. Ogni intervenzione cirurgia hè un stress per u corpu, chì hè accumpagnatu da un debilitatu di l'immunità. Inoltre, i primi dui o trè ghjorni dopu à l'operazione, l'assicuranza di i prudutti di decadenza sarani, chì l'avvenenza di quale hè inevitabbile quandu u cuteddu hè tagliatu. Un altru fattore chì pruvucarà una aumenza di a temperatura hè a perdita di fluidi di corpu durante a cirurgia è à a distribuzione di una secrezione di ferita.

In parechji rispetti, a situazione depune da a cumplessità di l'operazione, u diagnosticu, u gradu di danni di tissuti. Più difficiulmente era a intervenzione cirurgia è i tissuti dissecuti, u più prubabilmente un forte risu di temperatura dopu.

Perchè a temperatura pò mantenite dopu l'operazione?

Se a temperatura si mantene o cumencia à sviluppà quì à pochi di ghjorni dopu à l'operazione, puderà succede per e seguenti motivi:

  1. U paci hè sdignu. In questu casu, una temperatura stabile elevata hè una reazzione di u sistema immune è ghjè per via di a normalità dopu chì i tubi di drenazione sò sbulogati. Se necessariu, u duttore pò prescriva l'antibirici o l'antipiritichi.
  2. Sviluppu di sepsis è infjammazione interna. In questu casu, u nostru crescente di a temperatura hè osservata uni pochi ghjorni dopu à l'operazione, cum'è u prucessu inflammatorju. U trattamentu hè determinatu da u duttore è pò esse ur di piglià antibirici è reutilizazione, per lavà a superficia di ferita in casu di suppurazione.
  3. Infezzjonijiet aguti respiratorii, virali è altre infizzioni. Dopu à l'operazione, l'immunità di a persone hè spessu enfatizata, è in u periodu post-operatu hè abbastanza bè cum'è per piglià ogni infeccion. In questu casu, a temperatura elevata serà accumpagnata da altri sintomi caratterisori di una malatia.

L'autratattu cù un crescitu di temperatura in u periodu posticu hè inacceptable. E si a temperatura righjittò davanti à l'altamente da u sughjettu, avete da cuntattà immediatamente u vostru duttore.

Quantu hè a frebessia dopu l'operazione?

Comu cumu hè chjamatu prima, in parechji maneri a recuperazione di u corpu, cum'è l'incrementu di a temperatura, dipende da a cumplessità di l'operazione:

  1. I manchi traumatichi sò manipulazioni laparoscopichi. Dopu à elli, a maiò spessu a tampiratura ùn sia senza risurrezzione, o si risca ligeramente, sottuficcale, è torna à a normalità di media di 3 ghjorni.
  2. Temperatura dopu a cirugia per sguassate appendicitis. In questu casu, assai depende di u tipu d'appendicitis. L'appendicitis aguda ùn hè micca spunitu da un risu di temperatura prima di a cirurgia, ma dopu chì a temperatura di u corpu si pò levantà à 38 ° à u principiu, è in i ghjorni dopu diminuite pocu. Nurmale, a temperatura di u corpu venenu da mediu in 3-5 i ghjorni. Hè separata per esse cunsideratu purulente, o cum'è also name, appendicitis flegonosa . Cù stu tipu d'appendicitis, un forte crescenu in a temperatura di corpusicami hè osservatu davanti à l'operazione, è un tempu suficientemente longu pò esse sardu dopu chì si hè statu fattu. Perchè l'appendicitis purulente hè spessu mannata cù u sviluppu di peritonitis, da quandu dopu à l'operazione per sguassà, quasi sempre prescrivi un cursu d'antibiotici, è sottufbricau a temperatura pò persiste per parechjimi simane.
  3. Temperatura dopu l'operazioni nantu à l'intestinu. Quandu si tratta di l'operazzioni cavitaria, sò in generale sò assai cumplessi è demandanu un pezzu di ricuperazione longu. In a primu simana dopu à l'operazione, ci hè casi sempre una temperatura elevata, in u futur, a cundizione dipende nantu à u trattamentu è a recuperazione di u corpu dopu l'operazione.

Attenzione! A temperatura sopra à 38 ° durante u periodu posticu hè casi sempre un sintimu di cumplicazioni.