Spitizioni stiapini

A viulazione di a funzione purificante di u corpu pò purtà à parechji malatii chì ponu complicà a vita di u ghjornu è affettanu oghje u statutu generale è mentale. Unu di sti trasturdamenti hè stinimentu spasticu.

Definizione è signa di a malatia

Stìpitu spasticu hè una periculazione periculosa di u musculu di l'intestione, micca causata da ogni malatia. A maiò spessu, i causati di stinzia spasticu pò esse:

Ogni persone hà u so ritimu individuale di purificazione u corpu. Ma l'assenza di u sforzu di 3-4 ghjorni ponu esse un sintimentu di stinimentu spasticu. In generale, a simmatologia di stu tipu di stinimentu hè assai diverse. Duranti stu pirìudu una persone pò sensu unu o quattru signi:

A difettazione duranti stu disturbamentu hè spessu difficiliata è hè accumpagnata da un esercitu aumentatu da i musculi di a cavità abdominal è di u perineu. Quandu sbulicò u intestinu, cù stinimentu spastice, i femuzzii sò secchi, ci hè un pianu volinu è pò esse coperto cù una mucosa. Spessu a visita di u bagnu cù stinimentu spasticu ùn porta micca u sogliu desertu.

Trattamentu di stinimentu spasticu

Per inizià u trattamentu per una stinzia spasticia, a basa di a so apparizione hè stata stabilita. Cchi spessu, hè abbastanza per rinforà a nutrimentu, per a nurmalizzazione di u intestinu. Sì strigazione si in u rispettu à i scucuti psychioteali, in modu paralelamente à una dieta, l'usu di sedattivi sò prescritti . Queste sò:

Dieta cù stinimentu spasticu hè quella manera:

  1. U cunsumu di un alimentu grassu, frittu, farina hè ridutta.
  2. Un numerariu abbastanti di viti vegetarii è frutti freschi sò riabilitatu, prilled prilled.
  3. Hè ricumandemu per fuglià sopopi nantu à verdura, è micca manufatti di carne.
  4. Concludendu i prudutti astringente (risu, chocolate, tè forte, carne rossa, granu, etc.).
  5. U pane bianchinu hè sustituitu da u granu integrale o u pani negru.
  6. Per u colazione, hè dispremtu à manghjà a farina d'avena cottu nantu à l'acqua, cù l'aghjunzione di frutta secca (prunes, manni secchi), chì anu un effettu laxatu.
  7. In a dieta sò introdutte i prudutti di latti cun cuntenuttu di grassu (lactosinu, bifidiu, kefir, etc.).

Inoltre metudi ricumandenu:

  1. Avè un ghjornu da 1,5 litri d'acqua neve.
  2. Aggiuncenu granu (trigo, avena) à a razione.
  3. Aumente l'attività fisica (camminendu).

Inoltre, hè dispunibule per eliminà solu u cunsumu di e bevande alcoolichi è u energie.

Comu un laxante simplice, i farmarii basati nantu à i ingredienti aromatichi ponu esse usati. Queste sò:

Trattamentu cù rimedii tradiziunali

In u trattamentu di ripertoriu spicificiu, i rimedii tradiziunali anu pudè utilizà sti ricetti:

  1. Dui cucinati di licorziu è una cucurrucina Annetta i graneddi è mischiendu. Una culloca di sta mistura si deve chjappu cù un vetru di acqua fussina è, impannillata, hà partutu per a notte. Piglia una infusione duranti u ghjornu, a meza ora dopu a manghjà a mità di vetru.
  2. Un effettu lèsggiu lìgicu hè pussedutu di manzili bakhe. Per fà questu, sò furnuti in u fornu o micruvellu finu à u solidu.
  3. Sò i pomi è piattà a mezza tazza d'acqua fogara. Insistiu 20-30 minuti è bèvule à u tempu.
  4. Cù cunstinuzione prolongata o crònica, piglià una cullizzioni di zucchero cù 15-30 minuti prima di manghjà di 2-4 settimane.