Cumu cresce i pianti pusteri?

U Pappaghju hè un visitante frequenti nantu à a nostra taula. Hè dolci è amara, di variità, tene è sfumature diverse. Questu verdura hè riccu di vitamini è minerali, proteini è zucaroli, olii grasi è essenzali. In una parola, u pezzu hè un magazinu di sustegueri utili chì simpricimenti simu esse in a dieta di tutti chì adatta à i principii di una alimenta sana.

U pagliaru à u vostru giardinu ùn hè micca ghjustu difficultu. Ma per piglià una bona vittura di leghje bè è urintali, hà bisognu à dà stu prublema tempu è l'attente. E prima di tuttu, hè bisognu di studià e funzioni di a tecnulugia agricula di sta cultura.

In particulare, assai amici di novu interessanu à quistione di sì esse veru per crescenu pepite in a terra aperta da e zitelli, evangelizendu l'stagione di cuneta. Scupremu!

Pudemu crisciurà pepite senza nucelli?

Cusì, nimu pò reproduce una risposta senza dubbbu à questa domanda, chì u cultivatu di pepite in una o una altra regione ùn hè micca uguali da e diffirenzii à e climatichi è di u clima. Per esempiu, in a maiò parte di cità in a zona media, hè solu impussìbule di cultivà un pimentu senza ciorna. Per avè u tempu di ripiglià i frutti, anu bisognu di 100-150 ghjorni (dettu di a varietà), chì volenu chì a vendita serebbe schiaciata in uttrovi, quandu i ghjàlidi gialli. In altre parolle, crescita cù frutte in questu casu hè l'unica opcione possibili.

Ma in u regioni più bassa di u Sud (a costa di u Mar Negro di u Caucasu, a Crimea, Kuban), sta situazione hè pussibile in primu, ma dinò hè ancu risicatu: cumu chì quellu estiu resulta stru chè stu annu? Per quessa, hè megliu centru in u metudu di cultivazioni. Hè datu una guarantisu chì i vostri pimentoi saranu più forte è più forte, chì significheghja darà a migliore di vindimi è avè u tempu di ripiglià à un frettu frettu. È avà avemu a sapè cumu si sviluppà e piante di pieni di salvaje in un locu chjaru cumuni.

Cumu cresce i pianti pusteri?

Una funzione caracteristica chì distingui u pettine da altri culturi di giardinu hè a rinunziata di u crescita di i piantini d'uttene dopu avè sceltu. U fattu hè chì a pianta hè assai sensibilita à i microtraumei di u sistema radicali, chì hè inevitabbile durante u traspurtimentu. Per via di questu, hè preferitu à cultivà pimentari senza sugetti. Per quessa, e manciari ùn anu micca satu in sopra o cassette, ma in sacchetti di plastica (per esempiu, da a crema agria). Dopu à i pimentari sò suffrimenti cultivati ​​è rinfriscati, ùn anu micca bisognu di trasfurterà in un altru cuntinuu, ma simpricimenti chjenu u pacchetto è, cù un bracciu di a terra, passanu à u burcu.

Stu momentu di preparazione di speranza hè ancu impurtante. Per esempiu, per una ghjergazioni più armonii, l'inoculu hè imbuttatu in acqua o fertilizante umic, è po è mantuva in una pepita di umidità finu à l'apparizione di i primi rimesse. È di cresce a resistenza à a resistenza di i pianti, i sternidi hè indurita, sopra in a calidez in alternativamente in u calore.

U pianu di pezzi p'asempiu deve esse ligne è nutritiu. L'acidezza ottima hè 6-6.5 pH. In u prucessu di preparà u sughjettu pò esse aghjustatu superfosfatatu in grànuli o cinti in fugliale .

Per aiutu per i vostri pezzi ùn si stinzanu, hè necessariu di prolongà perpetuà u ghjornu di u ghjornu à 8-10 ori di ghjornu, particularmente se pittate e piantini in ghjinnaghju-ferraghju. Questi lampi fluoriscenti o LED lamparanu à u salvata.

E una altra dumanda chì ùn avemu micca cupartu hè l'scelta di a varietà. Questa hè una materia di i vostri preferenzi persunalizati: in i venditi oghje ghjè una varietà larga di tutte parechje di semen di pezzi chì cunsiglià quì simplice micca fà sensu. Avemu solu nutà chì e variità o hybrids per cultivà in invernatori (sia calatu o micca cale) è in terra aperta seranu differenti. È ùn sò micca differenzi specializati in a crescita dolce (bulgara) o pepino amare in piantini.