Comu a sapiri ririzzu?

A risata bellu hè chì parechji figlioli volenu quantu à una bella figura o l'abilità di "creà l'ochji" in eternu. È tuttu, perchè una bella risata per una zitella hè un modu di incantu un omu chì travaglia ancu più suluzione chì un lagnu. Ma u prublema hè chì micca tutte e donne sà quantu riri incredibile. Qualchissia rire da voce alta, qualchissia hè troppu viddana, qualchissia facianu sons divertiti mentre rireniu o scherzi. Certu, risate sinceru hè diversu, ma li picciotti anu bisognu di travaglià nantu à elli, perchè a so risata ùn hè micca solu sinceru, ma ancu charming. Ùn hè micca per nunda chì spessu a risata di una zitella hè paragunata à u murmurio di un corrente o da u chjappu di campane di argentu. Allora deve esse. Fighjemu una vista più apprezzata cumu pudete amparà à riri incredibile, mentre chì stà sinceru in l'esurtazione di i vostri sentimenti.

Cume a risata bè?

Forsi, a cosa più difficiulmente hè di capisce chì bella hè a to risata. Dopu tuttu, quandu avete scrittu à a to risata o decide di ririri davanti à un ispilu, a sincerità hè persa per issa, è a rientessa simulata hè inutilmente inutile. Cusì, pudete dumandà ai cunsiglii di u vostru megliu amicu, salizzendu chì a so risposta devi esse sincera. O durante una reunione cù l'amichi in u so appartamentu per amparà nant'à una càmera di video è richete sta reune, è andà dopu vede u registratu è evaluate a vostra risata.

Sì vinutu à a cunvinzione chì a to risata ancu deve esse agitu, sò quì cunsiglii per aiutà à amparà à riri bè:

  1. Truvate u vostru ideale di bella risata. Puderete circà l'attrìze chì ti piace. Avete, in u risicu di a pelle hè sempre sinceru, cusì una sola furmazione hè necessariu.
  2. Pràtesi rirendu vicinu à u specchiu. Forsi, per a prima volta, a risata turnaranu per scherzià è insinceru, ma tandu sarete ghjustificatu, perchè ùn pudete capiscenu a manera chì vede, quandu si riri è cumu ririzzu megliu.
  3. Ùn avete aperte a bocca aperta quandu riria, affinchendu tutti i denti à l'altri. Hè megliu di rieniscenderà, è rientene à e rienghiè - questu chjamatu rienle femine. E ancu se a to risatina hè micca brusgiata, ùn puderebbe vicinu à un cavallu.
  4. Cuntrolla una varietà di sonu chì parechji si spressi in risa: grunting, whining, è altri. Ùn aghjunghjiu u to caprettu risorse.
  5. Ùn appiccicate e mani, ùn lasciate e mani in i vostri ghjinochji, ùn ti ùn voite a testa - sò questi gestisce male nant'à i gestiti chì e zitelli ùn si sò micca in tuttu.
  6. È ùn si scurdate di primu è primu, a risata deve esse sincerea, reale - questu hè u compitu più impurtante chì dà l'incantu.