Allergy à l'antibiotici

Ughjulendu di a finestra à u so figliolu: "Ùn toccu u cat, allura tu strannuti". Hè strana, ùn hè micca, induve hè u gattu è starnitu. Ma in fattu, tuttu hè simplice: u zitellu hà una allergia è in a versione più cumuni di questu. Ma chì veramente sorpreneur hè chì trà e praticà di sta serie ci sò tali forma esotica com allergie à l'antibiotici. Qualessu tipu di l'animali hè questu, da ciò chì principia, cumu si manifesta è quellu chì hè eliminatu, parlaremu più.

Cause d'allergie à i antibiotici

Fighemu, forsi, cù i ragiuni, o megghiu, cù fatturi predisposa. Pò esse seguenti persone di riesce:

  1. Quelli chì sò in a famiglia in i generazioni passati avìanu manifestazioni di allergii è micca necessariu per l'antibiotici, ma in generale per qualsiasi medicazione.
  2. Quelli chì anu imbilitatu assai minacciassatu, e questi assai antibiotici anu aghjustatu in lotteriji.
  3. Quelli chì piglianu antibiricichi senza prescrire un medico per ogni malatia. Agree chì hè micca micca pensatu.

Sìmbiri di allergie à l'antibiotici

E avà à i sintomi di una allergie à l'antibiotici. Malgradu a so diversità, sò tutti diventati in dui gruppi: primariu, o pulmone è secundariu, o pisanti. È, se i primi passate facilmente in l'abulizioni di a medica, appressu à eliminà a seconda ùn deve di ricaricà in l'assistenza medica d'urgenza. Eccu cumu si manifesta a alergia à l'antibiotici in queste è altri casi:

  1. Cù una forma moderata di allergii dopu à piglià antibiricichi, pò esse un pessimu deterioru in a cundizione generale, vermiculite è prucibite nantu à a pelle, lacrimazione è altazione da u nasu, diverse ragullà. In una parola, tutti questi manifestazioni chì si sò in parechje forme d'allergy. Spessu passanu rapidamenti dopu l'eliminazione di l'antibìtici chì causaru a reazione.
  2. I Reaccions allergii severi include sintomi, cum'è nausea è vomiting, distressi intestinali à a direzzione di a diarrea, inzuccarati di riti è manifestazioni asthmatique, edema di Quincke è scontu anafilatticidi , è ancu una forte reacci pirogènesi quan a temperatura di u corpu inghjinante alcuna numeri critichi. Avete capitu chì, senza chjamà una "ambulanza" ùn pò micca fà.

Cumu tratta l'allergie à l'antibiotici?

Per trattà dinle a pat disease, avete bisognu di sapè chì rimedià a reazione hè stata saria, è da puderà ellià o sustite cù qualcosa cosa. In modu, si vede chì a maiò parte di l'occasione hè una allergie à l'antibiotici di a seria di a penicillina, hè più faciule chì l'altre furmulariu per esse detta è trattu.

Dopu à chjarificà è eliminazione di a causa, e misure sò purtati à purificà u corpu di trisini residuale è à rinfurzà a immunità. In più di e ceddici medichi, pudete aduprà ricetti in casa cù basa di l'erbe:

  1. Decozione da a secunna . A secunna cuntene assai pruprietà utili, quellu chì hè una purificazione. U cunsumu di tè di sta pianta aiutà à purificà u fegatu, rinfriscà da u corpu i restani di allergiensi è rinfurzà e difesi generali di u corpu. È se per a cumpensazione di cancelà a cuncezzione di l'antibiotici ùn era micca pussibule, u caldu di u torneraghju aiutà à reducesi làscuri allergii. Pigliate 1 cid l. i pianti è raccumannucciu 1 vetru di acqua furiosa. Dà una bona fruttu è pigliate 1-2 st. l. 3-4 volte per ghjornu. U calchinu d'esse drunk fresh, perciò ogni ghjornu hè necessariu di preparà una nova parte.
  2. Infusion di calendula . Un'altra pianta anti-allergenica hè calendula. Da 1 tbsp. l. i so fiori è 1 tazza d'acqua fogera aduprate l'infuzione, chì drentu 1/3 tazza di 3 volte à u ghjornu.
  3. Gadgets . Per escludiri l'allergii di l'antibiotici in a fàccia è a pelle, pudete utilizà a ricetta seguente. Maturu in parechji quantità tintazione di propòli è nèttile, pozzu in u mistu resultanti di un attrazzu è fate un lotione in un locu cutto o rashy. Rashes, vermiculite è pruceà sparisci rapidamente, è riceverete u sustegnu più longu.

E sempre, ricordate chì una allergie à l'antibiotici hè una malatia grava, è cumu si tratta, prima è prima, hè decisu da u duttore. I prudutti tradiziunali sò solu una bona addenda, micca una panacea. Obey i medichi, cogliri di voi è benete.