Kim Kardashian hà dettu a mo mamma u prisentatu d'anniversariu più maravigghiatu!

In a famiglia Kardashian, u anniversariu di Chris Jenner fu celebrated in u weekend. A cumpagnie di anniversaire di 61 anni d'anni ghjucatu à spalle e ritratti di i so rigali nantu à e so pagine di rete suciale è si vantava di quantu i so figlioli parigghiau. Ci hè chì avà u presentu più inusualu hè statu fattu per a so mum, da u so favuru, Kim.

Quist'annu, a celebrazione turnò à esse modestu, apparentemente a data ùn hè micca circular, a storia di a rividenza di a TV decide di limità à cena cù l'amare.

Cumu hè Chris annunziate i zitelli?

Cinque minuti dopu, babbu, Rob Kardashian è u so amatu Chjesa Nìa, hà apartu a sala di vita cun boli di fille di prutezione, da quale hè stata una inscription in touchu: "Felice anniversaire, l'amare!".

Beauty Kim hà avutu più prestu tutti: apposta per a mòmia è u prughjettu di u permanevuli "Mantene cun i Kardashians" ella hè stata cun emoji personali. In a stampa artighjanali hè a fàccia ricunnoscibile di u capu di a famiglia stella. Chris fa un telèfonu selfie, nantu à quale l'inscriptions sò inscribed "Queen of all".

Leghje ancu

A leone secular certamente apprezzé cleveria. Ùn hè maravillatu chì hà aduprendu ripetirete chì Kim hè a so figliola più amata, è sò sempre avè una cunnissioni speciale.