U Bautizmu di i Infant - règuli

Ci hè una quantità di reguli rigulari pè u battèsimu di u zitellu, chì i genitori deve definisce in sensu. Elli regulanu l'scelta di i padrasti, a fede di i genitori è parechji di e cose chì una persona senza sapiente solu ferà micca missu di vista. Per fà u battèsimu di un novu per tutte e regule, vale degnu prestu attente à issi questi.

E règule di u battèsimu

E règule di u battèsimu per i paiseni di u zitellu sò ridotti à a manera di scelta un padrinu, perchè ùn hè micca simplice quant'è quantu pari di prima visu. Inoltre, a Chiesa Ortodoxa è à elli facenu certe dumande, senza observazione di chì u sacramentu di u battèstu ùn esse rifiuttu:

  1. I règuli di u battèsimu di u zitellu in a chjesa dicenu: l'ubligatoriu, u zitellu deve esse batteziatu in u primu anni di a so vita, o, à l'ultime, micca più tardi à l'età di 15 anni.
  2. Almenu unu di i genitori devi esse un Cristianu criditu ortodoxu. Idealmentu, questu significa unicu cunnizzione di i dogma basi è e preghje, ma dinò di visite regularmente à a cunfissioni è a cumunione.
  3. I godparenti ùn ponu micca più chjucu di 16 anni (preferibbilamenti micca maritarè micca cù l'altri è micca prugrammi un u matrimoniu entre elli).
  4. U minimu necessariu hè un padrinu: un receptore per u zitellu è un zitellu per a zitella.
  5. Un patrone o un padrino necessariamente sò i persone di a fede, passendu a cunfissione è a cumunione. Sì i sti sacrimenti a persona ùn era micca per un bellu pezzu, prima di u battèsimu u passageru.
  6. Sì u padrunu mai cumunitatu à tutti, pò accade solu nantu à a cundizione chì l'hà fattu in a vigilia di l'eventu, è confessa in a so vita sana.
  7. In certi cresii, u sacramentu hè fidelizatu, ma in certi curotti i primi scopre da quantu pare è i paisani sò familiarizati cù a fede Ortodoxa - sapanu chì preghere , sò religiosi vacanze, sia cunniscenu a so storia, per esse pudèanu definisce a parolle di a chjesa. Per quessa, vale degnu di preparà in anticipu, perchè s'ellu ci hè micca cunniscenza prufundita, vi dumandà à leghje e quattru Vangelie è assicurà e cunversione speziale.

Queste règule ùn devenu esse trattatu strettu: sè ancu in u ghjornu persu di u sacramentu hè chì ghjè chì i capisputerni potenti ùn si sò micca bè, allura u sacramentu ùn pò micca esse realizatu. Sì da tutti i vostri amici ùn ci hè nimu chì puderia sviluppà i vostri bisogni, cuntattate a chjesa - vi cunsigliate per un di i parrocchiale. Sapete più nantu à e regule di u rituu di u battèsimu in u stessu tempiu induve u sacramentu hè sparatu, per ùn missà nunda.