Rite annantu à u Red Hill

Dopu una longa lente di u Pasqua, a "stagione di a nuvola" apre. Ghjè in i sighjini sussistanti di settimane, secondu e statistiche, u più grande numeri di vincetti annu. Unu di i ghjorni più preziosi per questu hè u domenicu dopu dopu a Pasqua, per quale secondu u calendariu naziunali oghje u vacanze di u Rosu. Parechje parechje tendenu di registrà a so unioni in questa ora, perchè si crede ch'eddu devi esse felice.

Questa creazione si tene raghji storichi. Dopu tuttu, i tradiziunali è i rituali di u Red Hill sò culligati cun u fattu chì in quellu ghjornu u primu fiastentu di a primavera fù cilibratu, quandu i primi fiori aparicenu nantu à e munzeddi siccati chì s'hè assecatu nantu à u sole rougue. I figlioli liuglissimonu di l'addevu, li dete à u so amatu, è dopu cun elli pigghiaru e turnati è si raligraranu. E dopu una tale accionu, parechji mandati à e case di e casate chì puderebbenu esse briè. Per quessa, era cusitu chì Krasnaya Gorka hè cunsideratu hè u megliu tempu per truvà parechje o per ricanusciunu l'amori in i so sentimenti. È parechji ritimi nantu à u Rojo Hill sò cunnessi cù a sfera di relazioni umani. Ma nantu à questu ghjornu magicu, pudete dumandà à e maiori putenzii è à u realizazione di quarchi àutru disideriu. Solu à fà chì deve esse correcte.

Riti Magic Rice in u Red Hill

In questu ghjornu, ùn pò micca sturà in casa, sopratuttu ùn hè micca cunsigliatu per fà quì à e ghjovani unmindrosi. Inutili, anu pussedi ogni chance di passà a so vita in viddani. In a tradizioni moderna, hè cunsigliu perdu passà stu ghjornu cù l'amichi è l'amici di famigghia, hè assai bellu, se maneghjanu à passà a casuzza di qualcosa. Allura, hè ora di spusà o si maritassi. È se u so amatu ùn hè micca quì, solu esse ghjornu nantu à questu ghjornu nantu à a strada, pudete ghjustu cumu per ellu.

Molti ritimi antichi nantu à u Rojo Ròdanu sò studienti apposta per i zitelli chì sognu di truvà u veru amori è maritaru. Alcuni di quelli sò ancu usati oghje. Per esempiu, ùn hè micca difficiule di risparmià in a sunrise è saludarà u sole. Hè ancu megliu di pruvà à scuntrà a stella rossa in armatura sana - in una robba nova nova, lavata è cù pappagalli. Sò megliu per affucà una floritura roura. Allora puderete andà in a strada è, stese cù e mani, turnate à u sole cù una dumanda, portanu i vostri amati per voi. E stand up a little with your eyes closed and warm you in the rays, soaking in the sunlight. Dopu questu, avete bisognu à vultà in casa è pruvate di dorme, perchè chì in un sognu pudete vede un sugnu.

Tanti ni zitoni sèntenu ancu un locu di bellezza in u Red Hill. Hè necessariu di risuscità cun u risurrezzione di u sole è lavò cun acqua fredda da un corrente o una santa primavera, è po esse dicenu e parolle: "Quandu hè u rougue u sole hè purtatu da e persone in u so facciate u so facciate, facìssenu seru bellu è rosu. Perchè tutti i ghjovani, I, u servitore di Diu, puderanu portà a gioia è a felicità. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen ".

Ritu di i rituali in u Rosu Rochta à u desideriu

U rumore populari vi cunsigliu per andà in questu ghjornu cù a vostra segunda parte à una chjucu cunsacratata o una veduta di stanza, è pozzu una munita in ellu, pigliate di mani, facendu un desideriu. Hè cretu chì deve esse cumpreta. Sì u scopu di l'omu era ricchezza, è dopu nantu à a Rochja Roja era pussibule di leghje una spezia cuspirazione per ottene. Prima di quessa, si deve lavatu l'acqua è stand in fronte di l'icona. L'acqua era aduprata per esse bè o da un corrente chjucu, è era ancu pussibule di piglià l'acqua sante chì era in a chjesa à u Pura ghjovi. Dopu a realizazione di u ritu, l'acqua era sprachjata nantu à l'arbre o arbulu, è era pussibule di valdi nantu à una pianta casa.

Conspiracy per rializzari lu desideriu:

"Thomas, ùn avete micca cridutu nimu, è aghju avutu iu stessu, perchè ùn criu micca u mo vulintà à esse cumpritatu. Solu aiutà, se puscia i vostri propri forzi. Aiuttu, benedite, desideriu di cumprà ".