Color di l'habitació di Feng Shui

Arrangementu di l'abitazioni è di u spaziu di travagliu hè u mumentu chjusu in l'insignamentu di u feng shui. In più di l'articuli interni curati arregli, u decoru di muri, u soffiu è designu mobili per diretti u flussu di Qi pò ancu colore. Duranti l'annu, sò più vulnerevuli à fatturi negativi, cusì elettu u culore giustu per u cambiamentu da u feng shui significa a mezza stanza di furnisce d'una afflussiva constantu di energia favorevule.

Chì ci hè culore per u lettu?

A risposta di a quistione di quali colori sò adattati per a so stanza, tutti l'espunenti di u feng shui vos assicura per unanimu chì l'scelta di u culore dipende direttamente da a natura è u cumportamentu di a persona chì l'hà abitatu. Secunnu stu paràmetru, i schemi di culori per i so alcune puderà esse realizatu in u stilu di yin, yang o yin-yang.

U cambre in u stilu di Yin hè designatu per i persone chì sò energii, esplicati duranti u ghjornu è sughjurnatu in a notte. A matina, questi parsoni sò cumplicati d'energia, svegliate cun facilmente è ùn volenu micca fà un migliu durante a ghjurnata di travagliu. I ciani favurivi per i muri di l'altri sò feng shui - delicate scale pastel: peach, crema, area, beige, ivori. U tettu hè megliu di pittura in biancu.

L'abitudine di Yan hè abitata da abitanti inquiete, perchè s'ellu ci hè stespendu chì dorme, svegliate malamenti in a matina, spissu si sveglieghja è sùnanu à un bedu cálido duranti u ghjornu, pese a quantità d'oghji passati in dormu, sì un tipu settore di Yan. In questu casu, avete bisognu à tastallu culori scuru e caldu chì pò, in certu puntu, calmu à l'abbandunà: Bordeaux, marrone, blu scuro è violeta, verde scogliu scurou sò perfetti.

U Yin-Yang Bedroom hè una opzione usata si avvista una ansietà à elle unu di i stili. In questu casu, in u spaziu cambrezu scrittu, cambià u dettagliu cun un lignezzu Yin: per esempiu, stone un lettuce di beige, o cortini, o fate un canopiedu d'oru sopra à u lettu, per esse, cambia u culore di l'articuli interni à scalci cchiù cuntrastanti di l'altru oppostu.