Parcelle per a racolta in u giardinu

Dapoi u tempu anticu, l'agricultura hà ghjucatu un rolu impurtante in a vita umana, chì i prudutti di l'urighjini vegetali eranu a basa di a dieta . Hè per quessa chì e persone realizanu diverse rituali per una ricchezza culura.

Prazioni è cungiuri per una bona vendita

Ci sò parechji rituli chì aiutanu micca solu per priservà a cose, ma ancu per incrementà u so numeru, per prutezzione di e parolle, ecc. Per esempiu, se una persona si va à andà in u giardinu per un lugliu, da digià vicinu cù u pede per u diredu à l'urrigu è dicendu:

"Daraghju a terra à a terra, ma a terra serà datu per mi. E nimu in questu ùn sarà micca dolore. Amen ".

Quandu u ghjinuu hè piantatu cù e diverse pianti, avete bisognu di dichjarà cusacità :

"Mamma, Santa Luna, hè altu è forte. Sìate quì, sò assai luntanu, sò largamente. Cum'è sì, immensu è forti, chì era a mo vendita. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen ".

Dopu chì i piantini sò piantati è i pomi sò satu, hè necessariu di dilla à a cuspirazione chì a racolta si deve esse megliu di l'usu:

"Crespi, fioritura, pour, stirà, dà gloria à u Signore è a so Mamma Pura!"

Sti paroli sò ricumandati per esse ripetutivi durante a regia o a cugliera di e rutti, mentre chì ogni pianta devini esse attraversata. Avete bisognu à parlà in un sussurgiu. Dopu chì tuttu u travagliu hè fatta, valuta à travaglià u giardinu tutale è ripetì in altamente a trama.

Un altru trama per una bona vittura in u giardinu deve esse pronunziata in a sera in u clima chjaru, quandu l'isula sò claramente visibili in u celu. Anu andà à andà in u situ è ​​andate in giru à u ferenu, dicendu:

"A terra ha datu a nascita, a terra hè recompensata, a terra ha arricchisciutu, a Mamma di Diu, priservà. Amen ".

Cum'è sapete, un ochju malu, pinsamenti è ancu più di paroli ponu causà dannu significativu, è tutta a pianta nantu à u situ simpliciamente se deteriorate. In questu casu ci hè un modu di modu - una cuspirazione per prutege a racolta in u giardinu. Per u rituali, avete bisognu di piglià a vella rota di u carrettu, di fallu in u situ è ​​dite questi parolle:

"Cumprisabile cun cinti, cendreranu di cendrai, è tù, a terra materna, razza a razza. Amen ".

U ghjovi, in a porta vicinu à a casa, avete aduprà una festa in a terra è dicenu un lenza:

"Aghju davanti à Cristu, u Re di Celu. Signore, salvame, salvà a mo paese di ogni parola maliciosa, ogni malizia vista. In u nome di u Patre, è di u Figliolu, è di u Spìritu Santu. Amen ".

E règule chì deve esse osservatu per esse bona vindma:

  1. Durante a pianta, caccie ogni sementa in u burchju, hè impurtante di dì questi parolle: "Cresce, ùn hè micca male, sia una bona vendita".
  2. Avete megliu solu, perchè nunda hà vistu.
  3. Durante a piantazione di u giardinu, nimu ùn deve presa prestu.
  4. Plantamentu è di piante hè sola nantu à i ghjorni di a donna: u mesecenu, u vennari è u sabatu.
  5. I pianti vegetali, chì anu da esse usatu per a piccula di l'alimentariu, questu, col, greens, tomati è altri sò necessità solu cù a Luna di crescente.
  6. Quandu i pusteri cù e radichi cominciali sò stati posti: zucca, aziende, cipudine, ùn deve esse una luna menzu.