U World Astral

U Munnu Astral hè un tipu di postu condicionale, un spaziu induve l'anima di una persona pò vene, si ferma un pocu tempu, sperienze assai sensazioni, è da turnà à u corpu fìsicu, mantendu tutte i ricordi di tutti l'esperimenti ricivuti. A saluta à u mondu astrali pò esse involuntari, chì passa un massimu di una o duie volte in a vita, è arbitrarie - i.e. risultatu à vuluntà di a persona.

Ci hè un mondu astratu?

U munnu astratu hè qualcosa chì ùn scecetti ponu crede, chì tendenu a rietta tuttu ciò chì ùn pò micca toccu. Inoltre, per avè accessu à u mondu astrali, hè necessariu di truvà un maestru è di maestru di i metudi d'ingressu è surtite per un pezzu. Uni d'elli a righjistà in a prima simana, mentre chì altri piglianu parechji siame. E l'unicu modu chì scettichi pienenu credi in l'astratu hè di entra. Ancu mancu qualcunu di u fondu decide di passà tantu tempu nantu à questa impiantazione.

E à quelli chì ricanu l'admirazione di l'ignurante, u mondu astratu hà longu cessatu di esse qualcosa di a categuria di miraculi. U munnu astratu è a so ghjerarchia sò in literalmente da a prima sessione, è ogni volta u viaghju diventa più interessante è interessante.

I nivani è l'essere di u mondu astratu

A principal, ricordate chì a diversità di u mondu astrale hè limitata solu per ciò chì crede o sia capaci di crede. U spaziu di u mondu astratu hà setti livelli. Ci sò diffirenti in diverse livelli di densità è di vibrazzioni. L'spaziu astrali di a Terra hè incredibile grande, è hè improbabile chì tù avete abbandunatu.

U primu livellu hè l'astratu più altu, u settimu - a più bassa. Hè cunnessu cù l'astri astri, dimònii è sicreti di stu mondu: u più u più livellu, più forte u vibrazione di e cori chì l'abbitanu.

I tippi più bassi sò incredibbilmente simili à a nostra rialtà, ma quale u più altu si andate, i più muderni avete bisognu. I niveli sò spartificati in trè categorii - in i primi livelli 1-3, in a seconda - 4-6, in u terzu - 7u livellu (u regnu di u peccatu è u vicimu, l'infernu). In l'astratu, ogni cosa hè visibile micca da u latu di un'antra vista, ma da l'internu, da ogni uccisione da una volta. Ùn hè vinutu nanzu, ma cun l'Esperienza.

Cumu ghjunghje à u mondu astratu?

A quistione di cume u ghjornu di u mondu astratu, spessu inventa in un scantu bellu. Ancu s'è vo vulete cunnosce stu mondu maravigliu, possu ancu paura di qualchì tipu traumatoghju moralu, è questu sensu ùn devi micca permessu di scrive u statutu curretta è principià cù un viaghju. Ma ricurdate: si fate tuttu ciò ch'ellu hè micca drittu. E si avete un desideriu, vuluntà, pacienza , tempu è postu, puderà domandate u modu à l'astratu.

Prima di vultà in u mondu astratu, avete bisognu di sapè chì forte vostra vuluntà hè. Hè necessariu di apreghjunghje à intruvarà i pensati. Pone u ghjornu in fronte di voi è impedisce u prucessu di penseru. Se ùn pudete micca sturmitu nantu à un minutu, serà ghjustu difficiule per voi, è se site in silenziu senza penserà per 10 minuti, tuttu serà da facilità per voi. Furmà a vuluntà di firmà pensà - hè bonu per vende in usu. Una settimana prima di u liberatu prughjettatu, ùn manghjarè micca carne, ùn anu micca u sessu, leghjite u libru di l'esotericismu è rinunzià i prublemi mundani. U trenu finisci di pensà.

Allora, u prucessu stessu:

  1. U ghjornu chì avete prughjettatu di entra in l'astratu, pruvisti un illuminazione acupunctura è u lume (fittepi di u focu è una mascara in l'ochji).
  2. Lumi u candileru scented è fumà.
  3. Fate comodamente, cogliu cose cose - cun relaxazione, u corpu pò congelate.
  4. Relaxate è firmò tutti i pinsamenti.
  5. Pensa una bugia di lume à a bughjura è volse à questu. Ci hè chì hè questu un viaghju nantu à u muru, è tù stessu sò in u tunelu.
  6. Vola à a sera.
  7. Per vultà, pensanu à u vostru corpu nantu à u lettu.

Questu hè assai sèmplice, se avete amparatu più prima di inutilizà u dialogu internu. Cumentu a pratica solu cù u maestru!