Provence, Francia

Audièntu a parola Pruvenza, una stampa di immensi campi di lavanda culpisce immediatamente davanti à l'ochji. Dopu tuttu, sò a carta di visita di u sudu di Francia - Pruvenza. Quandu u viaghjatore andà in un tour à a Provenza, a prima cosa chì vole vede cù i so ochji in Francia hè u campu di lavanda in Provenza .

Ma ancu di stu miraculu di a natura in Provenza, ci hè quarchi cosa di vedrà, è purtatu, perdutu à u tempu. Dopu tuttu, sta righjoni più gustosa di a Francia, è respira a pace è a tranquillità.

Scopre entre u Mari Mediterraniu è l'Alpi, questa scurla meravigliosa di u nostru pianu è satu da l'oliu di pinu, d'amandule, d'oliu è di lavanda. Per quelli chì vanu a gudiri di a cumunicazione cù a natura è di respira in l'olfattu di seculi di a storia, hè viste per visità u sudu di Francia Pruvenza.

Attrazioni in Provenza

Ci hè assai di elli, è per esse inspeccione tuttu, vi piglià una vita sana. Sfortunatamente, a vacanze hà u so tempu, è in questa pocu tempu vogliu vede cum'è questu. Cusì, ci hè bisognu di decisu chì postu à visita.

I campi di lavanda, situatu in u nord di Pruvenza, amaze cù una bellezza senza fini. A risidenza di scursioni per questu spaziu sò cummattiu per un gruppu, micca più di ottu persone.

Intra i machelli sò spassighjate spezii, chì sò cumu cunvene per mossa. Dopu avè sceltu per viaghjà indipindente, avete da esse attentu - hè un gran numaru d'abelli è os! Allora l'ottima scelta per l'allergy sufferer serà viaghju per vittura. Sì ùn avete micca paura di l'insetti, pudete salvà una bicicletta in modu sicuru, perchè andatura hè abbastanza difficultu per i numerosi persenti è ascensione.

Scopre in u 1991, u museu Lavanda, vi diciarà nantu à a storia, usi è varietà di sta prufundezza. U museu hè situatu in u cori di Luberon - un locu naturale nazionale. Dopu avè visitatu, ùn te scurdate di cumprà un souvenirs per a memoria di Pruvenza: meli, sapori, perfumi, creati nantu à a basa di lavanda.

Continuendu l'ecoturismu longu di Pruvenza, vale a pena di vede nantu à a vigna di a vigna, imbuttata in u sole di u sudu. À ogni mumentu di l'annu, hè inusualmente bella è hè pussibule u gustu di u vinu dispostu per i vignaghjoli. In ghjiru à i paesi sò stati situati, cù l'edificatori di pietre di dui centu anni, in quali i campagnoli sò sempri campani.

Città di Pruvenza in Francia

U più grande è più significante da un puntu di vista storicu hè a cità di Aix-en-Provence. Hè trà Marcel è Luberon. In cunfrontu cù u novu Lucianu, a multinazione Marcel, sta cità hà tenutu a so cunsirvatori è ancu una certa quantità di snobbiera. Questu locu era a capitale di Pruvenza è Meca per artisti è poeti di quellu tempu.

Per vede tutti i lochi di Aix-en-Provence, avete bisogni à passe à a cità, perchè sò assai. Iglesi, città, mercatu di granuli, musei di arazzi, arti è assai altri. I local People sò orgugliosi di i so mercati, cunziddiu i più boni in a regione meridionale. Ci hè un savore è l'oliu di lavanda, ma l'orgogliu principali hè u licore anisatu, chì hè sempre digià pruvatu.

  1. Nizza, chì si trova nantu à u Côté d'Azur è hè a so capitale, combina un clima bellu, i paisaghji chic e una bona cucina mediterneana.
  2. Marseglia sò tradiziunalmenti fieri è mercatu induve pudete cumprà nunda. Quì, cum'è in altru locu, pudete pruvà parechji dolci di mare.
  3. Hè bisognu à visità u famosu in tuttu u mondu grazii à a festa annunciata quì, Cannes, Grasse - u coru di i prufumieri, Avignone - a cità più romantica di Pruvenza, cù l'ospiti moda è l'exquisite cuisine.