U gattu hè stinatu - chì faraghju?

L'animali sò cum'è i zitelli, ponu mew e whine incessantly per raghjone nudifiche, perchè elli ùn si puderanu dì chì li molti. Per quessa, i patroni, cum'è parenti, anu bisognu di capiscenu quandu un animali hà bisognu d'aiutà, è duranti l'attu.

Spessu, i patroni, chì anu un gattu in casa, sò intrigudu perchè chì a so petda sguintiti si prestu prestu, refusa u manevi è si porta un strangamente? Quandu si vende, u caprettu ùn pò micca passà à i bagnu, è questu cumpurtamentu ùn hè nunda, ma i sintomi di ristrettu in u gatteu. In casu di tale, per suprattuttu, pudete apressu à a clinica è cercate l'aiutu di un veterinarju. Ma se u sapete ciò chì falla si u gattu hè stinatu, puderete risolve u prublema innate è hè menu prughjettu. À questi ubligatoriu i pussibuli di petite animali di petite mascaghjare in questi casi, avemu da eseguite avà.

Cumu aiuta quandu u gattu hè stinatu?

Stu fenominu hè abbastanza cumuni. A causa di l'stagnazioni di l'excrementi in l'intestini di i misgi sò diventà una quantità maiò di capelli, corpi straneri (filamenti, tousciti, pelle di salsiccia) chì u babu puderia agghiutti, scantu, scumunicazione da u lettu di mamma o un alimentu d'misura.

Sè avete avvistu chì a vostra mascu ùn viaghja à i bagnu "per longu" circa cinque ghjorni, questu hè un ragiunatu seriu di preoccupazione. In i gattini novi, u stinimentu hè spessu occure à causa di l'inexperience di una ghjovana mamma chì pò esse scurdate di nutre à i so figlioli o cura di elli. Dopu tuttu, i misgi senza mutivu di gantzini, cusì stimulanu una picca di sangue à l'intestini, chì pruvucà u so travagliu attivu.

Li sintomi brillanti di stinimentu in gatmi è l'absenza di i muvimenti di l'intestione o un fugliale assai duru è seccu, a perdita di l'appetite, l'apatia. In raru casu, i vòmiti ponu esse, per questu quale dopu parechji ghjorni chì a pet perde u pesu.

In casu di stu casu, u sapè di i domicchiati è di respunsabile di l'aiutu per aiutà à u cunfortu di u gatittimu sarà assai utile. Prima di tuttu, hè necessariu di facilità à u prublema di scumpreger l'animali. Per questu, hè cumunitu l'usu di laxattivi, dopu avè scrittu a dosa cù u veterinariu.

A casa, quandu u gattu hè stinatu, l'oliu di vaseline serve com u rimediu u più sicuru è più simplice. Ci si deve esse dati in 2-3 stizzi, è dopu à 3-4 ore dopu, pudete osservà l'effettu. A causa di u fattu chì l'oliu trasfurmeghja i mura di u festu, aiuta à purificà da u stagnazioni di u banchittu, senza esse in effetti negattivi nantu à u corpu. Alcune di u ghjornu stessu oliu di girasole. Questu ùn hè micca correctu, perchè hè tratatu in u stomacu è ùn hà micca righjuntu u destinazione principalu - l'intestinu.

Per quelli chì ùn sapianu cumu aiutu quandu u gattu hè stinatu, è ùn vole micca di usà medicina medicazione, ci hè un modu simplice. Per fà preparà una "medicina" naturali è savurita, hè necessariu di mischiri l'acqua crusta è u lignu condensatu à una massa uniforme è dà una misura à u gatte nantu à un stomacu vacanti. Questu avete aiutu à aghjurnà u sughjornu digestivu è sfarente e fugliale di stufa in u largu intestinali di l'animali.

Enema, gatito, cun stietu

Stu metudu di eliminà a maladie si deve esse usata s'ellu ùn hà micca praticà quasi 7 ghjorni. Inoltre, u procedimentu deve esse guidatu solu da un patronu vivente o un medico.

Per fà u Enema Kitten cun stinimentu, avete bisognu d'acqua furiosa è una siringa di 10 ml. Una persona hà deve avè un filtru in paese, l'altru - fate un enema. Prima di l'inserimentu in l'annu, a punta di a siringa deve esse lubricatu cù l'oliu vegetale o petrolatum, per ùn danni à i tessuti. Comu cume, 10 ml d'acqua pò esse injected in u intestinu, dopu massà in u stomacu cun un gatito. Dopu questu, l'excrementu devenu esce da l'acqua. Questa prucedura pò esse realizatu 2-3 volte.