U cani di Zira era in u supermecchieru per a prima volta, è a so felicità hè senza circonda!

Quandu avemu vistu prima e apprendu qualcosa di novu è interessante, hè assai difficiuli di trattà cun l'excitazione. E, pare chì i fratelli di i più chjucchi tutti i stessi ...

Oghje hè u zitellu Zira è di più tardi cù a so patrona à u supermecciu per a prima volta. E sì, nantu à un sonne felice à l'arechje nantu à a so faccia, averebbe guessate - hè piacia!

No, hè bella!

"Hè u so segùtu voyage à u supermecchju", dice l'azafata Zira Jesse. "Eppuru, duranti a prima, hà durmiu sanu ... E si sapi chì hà ricurdatu di noi?" Rose da u Titanic! Sembra ch'ella era stata cum'è èpochicamenti à u filu di u carrettu cum'è attrice nantu à a popa di a nave chì u cori era salta da l'excitazione è l'ispìritu era intercepte da felicità infinita!

A strada, cunziddi chì Zire, croce trà corgi è u mini-pastore australianu, si sò solu quartu mesi, hà assai piace à avè nove ghjocu chì creek, peep, bounce è chì pò esse gnawed.

E postu ch'ella hè a primu pisci di i pruprietari, hè stata fatta un pocu. E ti imagine quantu tanti ghjoculi chì Zira eletta per ella à a tenda?

Pari chì l'happiness looks exactly like that!

Oghje, a foto di a faccia felice di Zira in u supermecciu hè a più virali nantu à a reta - solu in u primu ghjornu hà rivolutu u migliori di millioni di cori, è ùn hè micca surprisante, perchè a fighjemu, hè ancu di sonrevule!