Pies con cherry in u fornu

Cirasa hè una di e boni più adattati per i tufonzo è torti. U so gustu luminoso è magnificu cù pirigu sourness, attribuisce din bacca trà tutti l'altri è, in più, a pasta ùn si ponu molla da ella. Ci hè parechje ricette per u pirazzu cù ciliegie. Veju qualcunu.

Legumi cù ciliegie

Ingredients:

Preparazione

Cume cook torti cù ciliegie? In un cuntinuu pocu suttili sottu u latte, pour le levitu da u sopra, è senza pruvà, in un locu caldu per 10 minuti.

Intantu, vintu u ova cù u zuccherinu è aghjunghje à u latte. Ci ponu ancu a margarina sbucina, i prugne è un pocu di sali. In u mistu risultatu, sbuccia una farina di triglialu, mischjustite è appena in un locu caldu per 15 minuti. Allora aghjunghje a farina restante, amassi a massa uniformi è torna a pusà durante 30 minuti in un locu caldu.

Intantu, preparanu a ciliegia: rinfriscà, sguassate l'ossi è pusendu in un colander per stazzile u zuccu. Partiremos a pasta troppita in picculi pezzi, formule da ogni pastellu, fendu diverse bagias in u centru è sprinkle cù u zuccheru. Allora pigliate cù curazione di i canteri, formate e cunfondati à un distanza suffirenziu di l'altri in a panella coperta cù u pergamallu. Lubricate i pate nantu à a cima di u grippu d'ova è mette in un forno precintu per uns 30 minuti. À a fine di u tempu, i pani cibdi cù i prugne cù prudutti ci ponu esse serve à a tavula.

Ufate nantu à kefir per i purpii , falla uttene un sustitutu excellentu in sta ricetta. Pruvate!

Receta per pasticceria cu ciliegie

Ingredients:

Preparazione

Allora, prima, preparanu cun voi un pezzu per cunfitturi cù cilieghjani: rinfriscà, fendu poni, fate dorme cù u zuccheru è si allora 30 minuti, perchè u bagnu dà succu. Allora pigliate a bocciola, sprinkle cù farina, trasfurmate in un capu finu è tagliate in i stessi rectanguli. Propriu, per ogni pezzu di massa, ci pusciau cilieghjani, pezziunamenti pezziati cù fècula è fècenu una patty. U pan hè lubricatu cù l'oliu, o coperto cù pappagallo, avemu sprezzatu i nostri patties è mandi à un furna pre-cali centu à 200 gradi per uns 20 minuti. Puliti fini fini cù ciliegli prima di serve, sprinkle, siddu troppu, u zucchero pulmuniu.

Pies con cherries

Ingredients:

Per a prima sponza:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Cusì, prima preparanu cun voi a pasta pè a pasta: pour u latti in a panetta è caldu calmu in calore. Aghjunghjemu a levatrice, un pocu zuccaru è fremenu in a farina. Dopu à questu, tuttu u bonu batta è pusò l'spugna in un locu caldu per 20 minuti, cumprendi cù una drapalada. Avà da a preparazione di a seconda culletta: in un cunceculu separatu, cunfruite làscanu cù u zuccheru, u salinu è a farina. Scumpete tuttu in tuttu, dopu cunti l'amandula cù u sicondu. In u risultatu, avete bisognu di una pasta, una coherenza assimigghia a una crema agriturismu glandusi. Allora u mischju prestatu hè cupartu cun una spugna è pusata in un locu caldu per quasi 30 minuti.

Per ùn perdentà u tempu, separanu e prutezione di e raghjoni, postu chì i vucali sò stati cun un mezcladoru in scogliu frondoso, è e griei sò chjudi di zuccaru. In un bagnu di acqua, fate a margarina, mettite cù a griglia, oliu vegetale, è poi introdiscini lentamente di prutezi battiati. Puderete aghjunghje a farina è trascuratevi tuttu finu à lisu.

Aghjunghje a cucchula cù u paccheta dispostu da a margarina, l'ova, a farina è amassi a pasta. Pigliemu à una bola, l'aghju pututu in una cassola è ponu per 30 minuti per andà in un locu caldu.

È à questu tempu, sottu acqua corrente, lavamu a ciliegia, neve da i petri è rintraghji à u colander. U pezzu di pezzi per i pezzi stampati, cut in i stessi piezzii, sparghji nantu à ogni petite manga, da cirere e spruvati nantu à a cima cun una picca cantu di zuccheru. Aghjustassi a punta di a torta è fate un patty. Aghjunghjemu a pane di coghju cù l'oliu vegetale, è poi cura cù cura è u mandi à u fornu durante 20 minuti.

Enjoy your appetite!