Pensamentu è Speech in Psychology

In a psiculugia, u penseru di ogni persona sana teni una intarabilità indivulibile cù u so discorsu è tra dui dui termini hè formulatu cum'è "un prucessu di penseru chì si prisentarà in a forma di parola". Pensamentu è parole sò interrelati. Ancu s'è vo avete priscrittu in parechje lingue, in ogni mumentu sò datu l'oppurtunità di realizà e quale d'elli si centra a vostra pensazione à u mumentu.

A cunnissioni trà u pensamentu è a parolla in a psiculugia

Ci hè parechje funzioni di a parola, a crescita di quale hè di esse una strumentu di pensà. U pensamentu hè formule in una forma di parola. In questu, si manifesta. A unità di pensà è di parlà in a psiculugia hè riflessa in a percepzione di l'elementi di a rialtà, a so intelligenza. In u prucessu di penseru, stu cumpurtamentu semàntariu hè un materiale, hà realizatu operazioni specifichi. In u prucessu di parlà, hè un tipu di linea di partenza, chì serve com'è puntu di forte per creà descriptivi verbal.

U discursu hè una forma di pensà. Fate a question: "Quale lingua ch'e pensu?". È in stu mumentu capisce questa rilazioni. Dopu tuttu, i paroli actinu com'è strumentu di penseru per ognunu di noi. Quandu avete spiegà u vostru puntu di vista verbalmente, cù l'aiutu di e frasi cumprinneru à l'altri, avete migliurà a vostra attività pensante, è a migliura.

U psicologicu marca u principale, cumuni trà u cuncettu di pensamentu è di parlà: a so convincenza. U sviluppu di e parolle di a parola improvesa u vostru pensamentu. Dopu tuttu, quarchi cosa a necessaria di cumunicà qualcosa impurtante, micca faciule a prima vista, precisa un pensamentu curatu di ogni parolla. L'scelta di espressioni in questu casu devi esse immersi in l'essenza di u pensamentu spartu .

Pensamentu è di parlà ùn sò micca sinonimi, no cambiunabile. Sò unità, u rolu dominante in quale hè datu à pensà.