Formi basi di penseru

Ogni persona hè unicu, ma una funzione cumuni per tuttu hè a capacità di pensà. A diversione di altri prucessi, a cumprinzioni di qualsiasi avvenimenti si cumpurta cù a lòggica . In a psicolugia, parechji tipi è forme di pensà sò distinti, di ei unu pò truvà i classificazioni basi è raramenti usati. Per esempiu, u pensamentu pò esse divisu in nomi masculini, femini, liberi, lògichi, raziunale è assai altri cateni, ma a maiò parte di spessu avete aduprà solu uni pochi cuncetti. Dunque, vi cunsiderà forme di manifestazione di una spezia particulari.


Forme basi di pensamentu logicu

Qualchidunu prucessu di comprissioni anu a so struttura propria, sèttimu avete attentatu à l'operazioni lòggicu, pudemu pudemu distinguish u seguente:

L'estructura di sentenzi espressi hè carattarizata da modi di manifestazione di pensà. I forma principale di pensamentu razuniale sò sentenzi, cuncetti è cuncillenzi.

I cuncetti riflettinu i pruprietà essenziale di l'uggetti per quali ponu esse raggrupati inseme. Sottu à l'imprese essenziale cose qualità chì permettenu distinguish un obxettu cù rigurosu cù l'altri. Sta forma di manifestazioni rifuggieghja u cunniscenze ghjinirali di una persona per un fenomenu o un ughjettu.

A prussima di e formi basi di u pensamentu logicu astutu hè u tribunale. Hè una cartografia di e cunnessione entre ogetti, i relazioni trà e funziunalità è e proprietà. A ghjustizia pò esse generale, cun respecto à un gruppu d'oggetti, o privati, cù rispettu à qualchì fenomenu. Questa forma permette di cagiunà u cuntenutu di i cuncetti, ùn hè micca nunda chì hè cunsideratu chì a capacità per escece un juditu correctu è ben fundatu nantu à un ogettu hè evidenti da una intrepretazione di a so essenza.

U terzu di e formi basi di u pensamentu racional hè infermella, chì diventenu a logica continuazione di u tribunale. Analise o paragunendu opinioni diffarenti nantu à u sughjettu, una persona facenu a so propiu cunnessione. Basìalmenti per a accadera, sò dui mètudi: inductive è deductive. È per fà l'opira più l'ughjettiva esige l'applicazione di i dui mètudi.