Cume mi neceve un saccu in cuera bianca?

"Cosa bedda bianca!" - un ghjornu, cun duluri, quasi tutti i diritti di un sedimentu di culore biancu suspira dopu chì ellu ùn hè in libertà in libertà. Efectuate, per parte cun u vostru piacevule solu perchè si trovi ùn hè micca valuta, ùn importa ciò chì hè difficiule hè di vultà l'apparenza adatta. Impossible ùn capisce micca, cusì cunfirmà l'altru per salvà una saccu bianca in cuirone.

Cumu pulisce una saccu bianca in cottura - e "necessità" necessaria

Qualunque sia a pelle di u saccu hè macchiatu, avete bisognu di pulisce:

  1. Spongera cun untuvagljuvule è hard, aspra.
  2. U discu Wadded.
  3. Brush cun pila naturali per lavà di scarpi. Questa scossa ci deve esse pulita.

Per l'uriginale, ma ùn ci hè nè mètudi pocu effittiva di pulizia, avete bisognu:

  1. Bianchissima bianca.
  2. Detergent per pratiche.
  3. Alcohol.
  4. Leca per a faccia.
  5. Sì a fini di tuttu, a contaminazione hè assai càusticu, è pare chì solu u sustituzione di a pelle salvà a maleta, pudete aduprà una crema bianca, ma svinite.

Cume una pulita di cocia bianca - soap sapi

U primu cleanser di a pelle è u più cumune hè una solu solu sapone. Avete bisognu di piglià un cuntinuu à pocu, frettu un quartufuori di u saponu di u so cumpagnu, è poi poverà acqua calda. Dopu chì u sapi hè dissolutu, avete bisognu à piglià una spugna, purcelli cù una suluzione, è sapone l'arburuchju bruttu di u saccu. Scopre a suluzione in un muvimentu circulu, perchè chì a pelle hè impregnated. Dopu à 10 minuti, avete da pruvate di limparà a soffrazione prima cù un latu suave di l'spugna, è si ùn hè micca travagliatu, po cù assai pruvate à fà un bughju veru. Sì a pelle hè rascada, sarà prestu prestu allughjassi è sferisce.

Cume una pulizia bianca

Certi pirsuni pensanu chì questa idea hè stupidu, ma si pruvate, pudete assicurà chì l'alcohol di purgà a so piel senza danni. L'alcohol pò esse tregatu ancu cù tufoni caustic di tinta. Hè necessariu piglià uni pochi roti di cuttuni è u 96% di alcol. A cuncintrazione di l'alcoolate ùn hè impurtante, ma più u più altu hè, u migliore u funziunalità di limpezza di a sustancia. Cusì, avete bisognu à guarnirà u discu di lignu di cuttivinu, è poi spremà l'azzioni eranu in u saccu. Probabilizà, a prima volta ùn pò micca rimpiazzà i mancu in u 100%, è cusì à u principiu di a ricetta hè stata dichjaratu per preparà uni pochi disghlii. A procezione deve esse ripetuta annantu è novu finu à chì u culore spuntanu stalla di spariscia. Se ci sò scritti mini di una specia, vale aduprà a ricetta seguente per a limpieza di u saccu. Dopu trattatu cù l'alcoolate, a saccheghja sarà cunsultate cù una crema di uomo, perchè l'alcoliche secchi a pelle assai è pò fracete dopu un tempu.

Cumu si pulisce un saccu biancu cù un pappagallo?

I detti detergenti mudele di fiaschi sò megliu cà qualchissia, perchè a so taske hè di dissolverà grassu. Allora, bisognu di piglià sponges, l'humite cù l'acqua, applicà un detergente, è fate una spuma. Dopu quì, u saccu hè strufinitu cù a spuma risultatu. Se a soffra hà assai incrustatu, pudete applicà, cun cura, un scrusciu di sapori. U so nap in forte pò dannà a pelle di u sacchju, ma di l'altra banda, i cerzi, cum'è e tacchi petite, sò sappiutu per attruverà i diliculi di a pelle, è cusì ne vede.

Da per purtà un prugnu biancu d'un saccu - un scorri di scrittura

Se a contaminazione ùn hè micca specifiche - polu ordinariu, pudete utilizà un gommu bianu. Hanu bisognu à friccià a bagu, è ne neuraghjanu a caratteri di gomma.

Cume una pinnata bianca cun u latte per a faccia?

Hè abbastanza lògicu chì si u bagu hè in coati, da chì sicuru d'avè adattatu u latti per a fàccia. Eccu un pruduttu modellu di puliti, perchè a latta hè un equilibru neutru à a basa di l'acidu è ùn hè micca particulate abrasivu.

Comu pozzu vugliu una borsa bianca senza rimbitu?

Sì tutti i mezi ricenti sò pruvati è pruvate à esse di più inutile chì a testa d'odi, ci sò dui modi per esse - o dispiace a sacchettulu o cogliu cù u pulitariu biancu. A crema ponu una robba brutta, cusì avete bisognu à trattà dinò un saccu di "make-up".