Cumu attaccà un tippet à un mantellu?

A paleta hè un accunciamentu especials, femminili chì anu adducerà qualsiasi vestitori di moda, hè un mantellu rettangulari longa, un maxi-scarf. E hè apprizzate in ogni mumentu di l'annu - in u frettu hè pussibule attraversu una robba in un mantellu o sottu, in a staghjunazione questa accessori hà perfettà cumplementari qualchi vestitu di ghjornu o di costume.

Perchè ancu più freti hè ghjucatu in a staghjunazione fridda, cunzidirabbene scelte per a manera di purtà una stola d'un mantellu. Certu, a vostra fantasia ùn serà micca limitata per qualsiasi regule di porta una robba, se avete digià hà pigliatu un modu addattatu di vèstinu stu accessori è cresce. Eppuru, si avete qualchì parechje dumande, in questu articulu pruverà à risponde.

Cù que portarè una stola?

A paleta pò esse cumminata cù qualsiasi indumenti di i vestiti - da mantelli a capelli di pelle. Dunque, i stoles sò fattu di una varietà di densità è di struttura di tessili. Per esempiu, in cumbinazione cù un capigliu fugliale di luce, un capu fattu di tela libera - sita o ghisa - vi cuntene bè. Sutta un capo di pelle o un capeddu d'ovince hè necessariu di ricunquistà una robba cun un capeddu in u tonu. Spécialmente bona hè a palatinu cù a stemma.

A strada, se tu sguassate stole in your outfit, pensate à a cumminazione di cumpunenti. Per esempiu, in u culore di u vostru sciarlu pò esse cullatu u piu novu o guanti.

Uni pochi maneri simpatichi di attaccà un tippet

Ci hè assai dispusitivi, cumu per attache un tippet nantu à un mantellu, è micca solu. Per esempiu, pò esse ligata cum'è una scarpa ordinariu, impannata in u collu.

Sì avete adupratu un stufa tuttu u ghjornu, deve esse misurata nantu à un mantellu più affidabile. Eccu un modu simplice:

Pudete vincerà un palatinatu cusì cusì:

Chì bella to tie a tippet nantu à una giacca?

A manera più faciule hè di sguillà a stole nantu à e spalle è guariscenu cun un corpu libbirtu. Hè pussibule hè un metudu: impruvule u stolinu à u collu, un'utile per esse liberi per fassi.

Pudete ancu attaccà com'è un sciarlu . Per fà questu, aghjunghje l'estremità di u stolinu, mette nantu à u to collu, torce è aghju nantu à u to collu, arrassate - è avete fattu.