Capelli artifiċjali

U prucessu scintìficu è pruduzzione, chì timida in tuttu u mondu isule di a vita muderna, ùn passò micca a industria ligera. Oghje, a maiò parte di a robba hè fatta da materie chì anu un urganisimu artificiale. Ma questu, sicuru, ùn significheghja micca chì hà aghjastatu. In contru, i fibri artificiali permettenu disinfettori à pruduzzione cù siluelli, corti è stili. Inoltre, i materiali artificiali sò più prezzu di i materiali naturali, è anu persequiteghja a righjoni più altu. A tecnulugia tocava è questu tipu d'outerwear, cum'è un capeddu di pelle. Furti femminilii artificiale fur furale inundatu cù podi di moda, è pè e zitelli sò tali prudutti sò assai populari.

Avvanzi di e capelli di pelle

Abbigliaturie di furna di furmazione di fur artificiale - un pruduttu, a rilazioni à quale ùn ponu micca esse l'ambiguu. Se ùn sapete cunfortu è divèrntu di u lussu di fur naturali, un capeddu furale artificiale hè improbabile di esse una alternativa degne. Ma hè u costu facianu e capelli belle di pelle da fur artificiale chjamata da assai donne di moda chì ùn ponu micca capitu di cumprà prudutti di pezzi naturali. Inoltre, u numaru di aderenti di merchenzie, durante a fabricazione di quale ùn hè micca una sola goccia di sangue di l'animali hà rializatu, hè sempri criscente. Eccu in questu casu, l'eleganti capelli di fur furia artighjanu sò allora di u cuncorsu.

Una varietà di mudelli di capelli di pelle da pezza artificiale sò fatti di tessili, uttenutu in una di trè manere. U primu hè chì i fibri artificiali di cuttuni sò stati appiicati à u algitù o tela sintetica, e tissuti trà e fibri. A seconda manera hè di riparà a sunnera nantu à una tela bianca. U terzu hè pegu, questu, viscose o fille di lanna hè aghjuntu cù u nitru o lavsan, chì si funnu à tempura alta, si mette è curre fibres naturali nantu à a basa. Grazie à l'usu di fibri sintetici chì si sò persternati à niveddi sfarenti, hè pussibule creà un materiale chì s'assumiglia à a furna naturali in l'apparizione, chì difiere in a so heterogeneità.

A dignità indiscutibule di un capeddu artificiu hè u so pesu. Tali prudutti sò assai lighjini. Quandu si portanu, ùn sentete micca u pesu di una pezza naturali, anche si u capiddi fur furia artificiale cun un capuz è u cinturione. Inoltre, ùn anu preoccupatu di fattu chì u pruduttu serà attaccatu da una sicca insidiosa.

I disgrazia di fur artificielu

Ancu l'altri capelli di u vestiti di lignu artighjanu di a fur artificiale, sicuru, si vantava di a so durabilità, à u cuntestu naturali, ùn pò micca. Sì l'viscose naturali hè aggradatu bè di deci anni, invece u capru furale artifice ùn dura più di trè stagioni. À u tempu, villi cumincianu à scuppiari, purtatu u pruduttu per un'indiatura imparificanti. Dopu un annu, trè fur artificiale "sottu u viscuni" sarà chjusi, è u capru di pilia sarà micca inutilizazioni. Hè necessariu di piglià à cuntà u fattu chì a basa di u tessulu, nunda ciò chì calènica pò esse, ùn pò micca esse paragunatu cù u gradu di l'insulamentu termale cù u cucialu veru. Pè artifice hè senza fanciata, à dì questu fur curtu cusì, è faci un capeddu fur naturali incredibile.

Ma e mancanza di supra pò chjenu l'occhi, se u desideriu è l'oppurtunità di cumprà un capo di pelle di furna naturali ùn hè micca, è di vede luce in l'invernu assai vulete. Per piglià u focu cù a vuluntà di cumprà una cosa cusì, hè abbastanza per vede cumu quellu beddu pilatu di pilatu di scribbili artificiali, guinea, viscini o arico fox. In fine, i tendini è a moda sò un minutu, è a so propria unicitate è unicu è più impurtante.