A malatìa di Kawasaki in i zitelli

U sindromu Kawasaki hè chjamatu a malatia sistèmica aguda, chì hè carattarizata da danni di vaso sanguinariu mediu è mediu chjamatu, accumpagnatu da rupture of the vascular walls and the formation of thromboses. Sta maladie fù scritta prima per l'anni 60. l'ultimu seculu in Giappone. A malatia di Kawasaki si faci in i zitelli di 2 mesi è à 8 anni, è in i figlioli quasi duppu duie volte cum'è in i zitelli. Sfortunatamente, a causa di l'apparizione di sta cundizzioni hè sempre imparu.

Sindrome di Kawasaki: sintomi

In regula, a malatia hè carattarizata da un iniziu agutu:

Puderete esse eruzzioni maculari di u culore rossu nantu à a faccia, u troncu, l'estremità di u zitellu. Diarrea e cuntiivitis sò possibili. Dopu à 2-3 simane, è in certi casi ancu più longu, tutte e simicomu scrittu più appuntamentu desistiru, è si sviluppau un favore favorevule. Però, u sindromu di Kawasaki in i zitelli pò cumportà cumplicazioni: u sviluppu di l'infartamentu di miocardi, rupture of the artery coronary. Sfortunatamente, 2% di i morti occur.

A malatia di Kawasaki: trattamentu

In u trattamentu di a malatia, a terapia antibacteriana hè ineffussiva. Bastamente, una tecnica hè stata utilizata per evità l'espansione di l'arterie coronaria per rinforzià a lethaliità. Per fà questu, utilizate l'immunoglobulina intravenosa, è l'aspirina, chì aiuta à reducirà u calore. A voti, cù u sindromu Kawasaki, u trattamentu l'amministrazione di corticosteroidii (prednisolone). Dopu a ripertazione, u zitellu venenu pereghjenu per cursu ECG è pigliate l' aspirina , è esse sottu surveghjatu di un cardologu.