Cumu ghjustu?

I ci eroristi è aderenti di a medicina di a famiglia si sorprendenu quandu i ghjardinati astenanu à a Dacia , pigliò per una malaria, perchè sta pianta hè assai utile. Una rich compositura chimica facenu pussibulità di aduprà per e malatie di u vinu digestivu, disturbi nervi, parasites, è per anormalità in u fianu è di rinu. Hè impurtante per sapè cumu ghjustu per piglià un bonu risultatu di u trattamentu. Cù l'usura raghjone di rimedii folklori, si pò cuntà l'amministrazione di l'antilima, antiinflamatori, anticonvulsanti, effetti hemostati è anestetichi.

Cumu fà a tintura di aducta?

In a medicina famigliali, i ricetti per infusioni sò in usi, in quali l'assimiglia hè cumminatu cù l'altri pezzi, chì vi permettenu di ottene l'effetti terapèuti. Pigliate parechje dumande:

  1. Per migliurà l'appetite . Maturà i sulignamenti è i nostrifinite in una ratio di 8: 2. Conectar 1 cullea di colazione è 400 ml d'acqua fogera. Insistiu finu à tuttu chjappu è beie 50 ml trè volte di ghjornu.
  2. Per sguassà parassiti . Pigliate 1 cid una cullita di una pianta secca è pour 200 ml d'acqua fogera. Insistà durante una meza ora, è fate, filtre. Avà capemu cusì à piglià aducta assicuranza per a limpeza di u corpu: vìdine l'infuzione per mezu di una ora prima di pranzu per sette ghjorni. Tale un vivu ùn hà micca solu salvà i vermi, ma dinò l'aiutu ancu cù l'estòmi affettatu, migliurà l'appetite è u metabolismu . Un'altra infuzione stimula a produzzione di bile.
  3. Da l'insosmu . Per sta prezzione, i zoni sò usati in a quantità di 1 cundina. cullizzi, chì sò chjappi à un state pòvulu. Pour the powder in un dispusitore di vetru è pour 100 ml d'oliu vegetale. Fighjite in un locu friddu fora di u sole per ottu ore. Ùn deve esse cumprendi per piglià a zucchero amare in questa ricetta: nantu à un pezzu di zuccheru, geganti un pochi gucci di tintura è mette sottu à a lingua.