I fiori Calce

Dopu à fini di ghjugnu, solu per 2-3 simpati, pudete divèrtele u gustu di u gustu di u melore. In più di u gustu dolce è bonu, sta materia prima di vegetale possa una gran quantitata di qualità utili. Per quessa, i fiori di liardo sò usati micca solu in i fugliali, ma ancu in a medicina conservadora per a produzzione di drogi farmacològichi chì anu un effettu antinflamatori.

I pruprietà Terapèutica di i fiori

Questa fitochilica produci l'effetti pusitivi positi supra u corpu:

I ciuri di u fioru di u colesterol u glucose altri in u sangue. Receive funds in a so basa permette di reduce a cuncertazione di sti sustanziali, impediscenu l'ateroesclerose di i vetbi, l'exacerbamentu di a diabetes mellitus.

Grazie à i propietari listessi, u corpu di tigna hè utilizzatu bè per u trattamentu di e patologii seguenti:

Infusion de linden flowers

Ci hè una strumenta universale chì pò esse fatta da l'acquistate in a farmacevule è u culore di colmu.

Ricetta per infusione

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

Cù acqua fogera pour calce, ciuri. Dopu à 45 minuti, filtrà a suluzione. Pigliate a medicina mandibula 2-3 volta à ghjornu. Inoltre, u pruduttu pò rinisceghjine a bocca è a gola, manipule feriti minuri di a pelle, lavate.

Una infuzione simili hè fàcili fà da i sacchetti di filtre findi, per una solu cuncentrazione, bisogna 2 pezzi.

Per u trattamentu di a tò, a bronchitis e à l'altri malatii di u sistema respiratorju o cumplicità cù a SARS, hè cunsigliatu di fà infuszione saturatu menu satu.

A ricetta pè tè calce

Ingredients:

Preparazione è utilizazione

U filu di Fitatosaurus in acqua di ferita è insiste à 10-15 minuti. Dopu quessa, filtrà a solu suluzione cù gasa. Un rimediu preparatu per beviatu cumpletu di tuttu u ghjornu. In u tè si pò aghjunghje còlero o cèrcanu, u melatu, currantu nìvuru, rossu cù zuccaru.

Propizziu di propietati medicinali di lumi è contraindicazione

Abdicate da l'usu di l'infuzzioni è di qualsiasi preparazione da u culore di calce si deve esse cù a polulugia (allergii staggiani), cumu cù una sensibilita indivìbile à a pianta.

Trà e funzioni di u phytocoagulant analizatu hè a capacità di pressione di sangue. Per quessa, ùn hè micca cunsigliatu per piglià un pressuprimendu.

Hè nutata chì u ciclu di a terapia cù linden, ci vole à esse chjuche, perchè a longa accolta hè aggradèvule cù a deteriorazione di l'aghizza visuale.