Burn with water boiling - trattamentu in casa

Quessi burni termichi sò cunziddi unu di i formi cchiù cumuni di dannu di a pelle. Perchè tanti affari sò cunnuscenu cumu per trattà a creme cù l'acqua di ebbulgenza à a casa - per affruntà questu in pratica hà avutu ripigliatu. Un pocu secrezi simplicite aiutanu à evità tutti e consetti desaggiate di danni è rinforza rapidamente a pelle ferulosa.

Gradi di credenze

Tutti i dannu termali di a pelle sò statu divisu in quattru grai di complexità. U trattamentu necessariu di trattamentu depende assai di u gradu di creme:

  1. I Curnini di u primu diploma sò cunsiderate essendu u megliu. Sò carattarizati da un ligeru vermigliu di a pelle è à a volte a furmazione di picculi bubbles.
  2. Quandu trattassi i corsi cù l'acqua di ebbulenza di u livellu 2 à domicile, unu hà da fà per pudè scherzosu chì anu avè principiatu in apertura. In u situ di u preghjudiziu, una scura fina pò esse forma.
  3. Un terzu livellu di grazu hè assuciatu cù una làscura per a pelle larga, alcuni alcuni finu à i musculi. Tutti culpiani cun una putenza di crematoria, furmò una scossa.
  4. U più gravi fourth degree of burn incursa à l'ossu. In i casi particulari maiò, a cicculata di l'epidermisa pò ancu esse osservata.

In casa, hè pussibule trattatu quemaduli termichi solu di a prima è a seconda graduazione. U più dannu seriu venenu fattu da i specialisti. Ma, per fortunatu, ci sò burnii di terzu è quartu cun u rigalu uccitanu.

Prudizzioni basi di trattà quelli chì anu chjinatu

U risultatu di u trattamentu di i cimi abbassi à guasgi cumplittamenti di quantu beni è in tempu appuntu, l'assistenza medica serà furnita. Cusì avete bisognu di esse senza ritornu - prima di piglià i misuri necessarii, i ricordi pienghjòni praticheghju di a creme chì seguitanu:

  1. Prima hè bisognu di trattà cun u scossa, soprattuttu se l'area di a scunfitta hè stupente.
  2. Un sciczione impurtante in u trattamentu di i cattivi cù acqua furiu hè a eliminazione di u fattore irritante. Questu hè, se l'acqua calda ha fattu nantu à a robba, l'ultimi si deve esse eliminati quandu si cuntinueghja per ferite a pelle.
  3. Dopu questu, u locu feritu sarà inseritutu fruttu acqua currente per vinti minuti. Questu ùn solu micca eliminà u dulore, ma ancu impediscenu a diffusioni di u creme.
  4. Applica un bellu sterile à a ferita. Sè pussibule, trattate a ferita cun rimedii privati, cum'è Solcoseryl, Pantenol o Lifeguard. Sò in casu, sti fondi ùn impediscenu di fà tutti quelli di u primu aiutariu.
  5. Sì ùn avete micca un attrazzu sterili è tutti i mezzi necessarii à u mumentu, u solitu spicchitu à bundanza serà adattatu per i primi aiuti.

In nisun casu, u ghjuvatu pò esse applicatu à a ferita. E i pazienti incù cremati prufondi ùn sò micca cunsigliatu per trattà i danni cù iodu o zelenok. Inutili, a determinazione di l'area di dannu pò esse difficili.

Cusì, trattà e so pezzi d'acqua fogera, i mani, u corpu è a bocca sò circa appressu u stessu. L'unicu nudu - mucosa in casu di danni minori hè restituutu indipindente è rapidamente. È chì a guariscenza di tutte cume timenza più veloce, durante a recuperazione hè chjaru abbandunà fumà - nicotina ritenisce u prucessu di sangue di tissuti.

Trattamentu di credenze cù acqua fogera cù rimedii folklori

Comu pratica hà amparatu, in u trattamentu di i cimi di u lumi, ricetti folkiati aiutanu effittivamenti:

  1. L'oliu d'aries di marinesi promossi a curazione più veloce di i tessuti.
  2. U zuccherinu di aloe hè utili per questi.
  3. Alleanza u dulore è accelera u prucessu di cumpensu di regenerazioni di tissuti compresse cù zucchero d'a zuccheru freshly squeezed.
  4. Per falla di a sensazione dolorosa hè pussibile ancu, quand'ellu si mette à a pateva una patata grata.