L'amarezza - l'cunsiglii ghjusti per a mamma amallezza

U latti di a mamma hè un pruduttu nutritiu è assimilable facilmente pè u zitellu. Per un novu - questu hè u megliu modu per ottene l'elementi necessarii, utili per un sviluppu sanu di u ghjovanu è a so prutezzione per e malatie cumunitale di a zitella.

I amici nascita - suggerimenti

I recommandations for breastfeeding, aiutà à assicurà l'alimentu optimu di u zitellu. Per questu, vale a pena lighjerete qualcosa:

Cunsiglii per ameglie in i primi ghjorni

Dopu à dà nascita, a mamma hà u calostru. In a prima ora dopu l'apparizione di u zitellu, cumincia à manghjà. A Leca succède 3-4 ghjorni. Avè cuminciatu a zitelli, cunsiglii nantu à a so implementazione darà u duttore, ma i raccolta generale sò:

Ammaistula

I paisani futuri virimanu di una lista di ricunniscenza nantu à u tema d'amegà, u cunsigliu di e mammi cunterna sò dinò:

  1. U nostru cù cesareu o impunia u zitellu à u pettu più tardu in quandu a prima ora dopu a nascita, pruvucà un ritornu in l'apparizione di u latti.
  2. Avè principiatu a piccula, u cunsigliu di una donna ameglie hè ridutta à l'apprezzazione curretta di u capezzolu da u zitellu durante a prima applicazione (questu guardà u pene da friddi è sensibule dolorosa in l'alimentazione futura).
  3. Ùn pò micca piglià u pene degnu, u zitellu, perchè duverà aiutà u zitellu. Apertura a bocca di u zitellu, fate pressu vicinu à ellu, a bocca di u zitellu ùn deveria micca solu in u pezzu, ma ancu per catturà l'areola.

L'alchimiste - cunsiglii per a mamma maternali, alimentazione

U dietu di a mamma d'alimenta di u natuvulu ùn deve esse crescate dramaticamente. Ùn starve, avete bisognu di manghjà a salute fresca è sana. I prudutti chì sò incluse in a nutrimenta di a mamma di cresce, dividite in porghje è manghja parechje volte à u ghjornu. Pigliate a vostra appetite è manghja secondu u so bramatu, sempre avete qualcosa à fà per un pezzu.

Dieta di una mamma in infermiera

U primu alimentu chì u zitellu ricevi hè u latte maternelle. Per quessa, a nutrimentu di a mamma in nursing in u primu mesi si deve esse sceltu cun speciale cura, per esempiu:

À 2-6 mesi di vita, u zitellu ponnu cunnetta novi prudutti è rinforza ridette u numaru di prumessu permessi:

Da u 6 ° mesi di a vita di u zitellu è finu à un annu, i prudutti sò permessi in un cantu moderatu:

In u seculu dopu o un annu, ùn ignite micca e raccordji cose prima. A dieta addoppuleta cuntene l'alimentari chì vi aiutà micca solu per mantene in forma dopu à dà nascita è avè una bona salute, perchè duverà u zitellu l'elementi necessarii per u sviluppu è u crescita. Da u mumentu di u gravidenza hè necessariu escludiri sosa, salatura, fumare, salchicha, salameria.

Lactisazioni mammalia

L'amarezza di a mamma hà da ricurdà chì u viaghje "per a perdita di pisu" o manghjà per dui ùn deve esse micca. A megliu soluzione hè di cumincià à manghjà appena. Dieta durante a picciuttà un novu pozzu cuntene una piràmide di sustanzi essenziale: proteini, grassi, carbuidrati. Pigliate l'alimenti almenu 4 volte à u ghjornu, i mancianu manciari cali 2 giorni à ghjornu, cù usi cù l'snacks light.

A dieta eccessiva per i mariti in lactation implica l'exclusioni di a dieta (per 2-3 mesi) di prodotti alergichi chì pruvucanu in u parent. Quandu si cunghjuntenu i novi nutizie, esaminà u zitellu: una rash, un cambiamentu in u "stufa" indica una reazione alergièvule possibbili. Appliunzendu un prucessu (cù novi prudutti) alluttendu, tutte cunsiglii à a mamma d'invalidazione ùn devi micca ignucatu. Per verificate una reazione negativa, intria un novu pruduttu in a dieta in un mesi.

I prublemi di i zitelli

Se continuate tutte e regule (mantene u vostru pettu bellu, ponu pumping), avete bisognu di truvà u core di u prublema, è scurdate per quessa chì l'infermiera in spiata ùn hà micca latti. Ci ponu trè ragiò per questa situazione: lactostasis, mastite o ipogalattia. I prublemi cù l'ameglie à a mamma ùn devenu esse scusa per voglia à u zitellu trà u pettu.

U stagnamentu di u lattu hè pussibuli dopu à 2-6 ghjorni da a nascita. Lactostasiose inizio da u tardiu in sviu a pene. In questu casu hè cunsigliu:

Mastitis - impastosi di u latte. L'ailment provoca l'apparenza di temperatura, u prussimu tensore. Se a catedra di u zitellu hà acquistatu un culore verde è un aromu dispiacu, hè cunsigliatu di suspende l'alimentazione. in u latte hè pus. Metu di prevenzione:

L'Ipogalactia hè una pruducia inadecuada di latti. Per via di a mancanza di un pruduttu, u zitellu si face capricciusu. A malatia hè a raghjunata perchè u zitellu ignora l'amallezza, u duttore pò dà cunsiglii à a mamma d'infuriatura. Hà prescrive i prudutti medicinali (principalamenti preparazione d'arba), prescrive una dieta è prendite un metudu per esse l'espressione di latte.

Nimu senza latru dopu u partitu - chì fà?

A volte l'alimentu più necessariu in u primu annu di a vita di u zitellu hè per tempu periutu per una operazione durante u partitu. Mummies si dumandani: "Se ùn ci hè micca latta quandu cesarianu, chì fazzu?". Invece, appressu calostru. Hè abbastanza per dà u karapuzu a norma necessaria di nutrizi. U prublema cù l'alimentazione hè pruvucatu da parechji fatturi:

Dopu à l'operazione, sarete datu un zitellu. Assicuratevi l'alimenta in i primi 6 ore di u so aspettu, à questu tempu, l'attività di sucazione di u zitellu hè particularmente altu. Ùn permettenu micca u zitellu per alimenta da u babbone prima ch'ella hè appiicata à u pezzu, allura serà difficiule per ellu à ghjustificà à u pettu. Aghjunghjite u zitellu: aghjunghje u pezzu più vicinu à l'halo è pruvate di cullà u pezzu più profundo in bocca di u babbu.

Ùn ci hè micca solu latte per l'ameglie

Una cundizione in quale un novu hè nutrittu hè chjamatu ipogliu. Cumu capisce chì u zitellu ùn ha micca levinimentu? Determina questu avete aiutu a cundizione di u zitellu:

A frebba pudete sente a dumanda di i genitori, induve si scopre u tema di risorse difficili, tutti i cunsiglieri à i mariti in a modu di eterna sò ridotti à simile, abbundante è efficace:

U zitellu ùn ricusa u pettu

Diversi fatturi pò serve ancu com'è una ragione per a fallimentu di u zitellu di u pettu:

I matri, chì anu preoccupatu di a quistione "chì faraghju sè chì u zitellu ùn hà micca pigliatu u pene?", Avete a calvedà è capisce chì ci sò parechje modi chì vi aiutanu à sente a cunnessione cù u zitellu più forte, cusì spressione cù un attacheti volontarii à u boi:

Oghji cunsiglii per allumà

L'Organizazione di a Salutazione Mundiale hà scopu di creà una societat sana. I règuli di ameglie nantu à i raccordji di l'OMS guarantiscenu l'offerta curretta di alimentu à u zitellu, cusì vicinu per a so mamma. Basi basicamenti di l'urganizazione di salute:

Utilizendu struzzioni simprici, ogni mamma hà amparatu correttamenti, evuluzendu, à u stessu tempu, dannu possibbili à i bustilli è u bustu. À e regule generale, aghjunghje uni pochi di più: ùn fate micca scuperta grandi trà l'applicazioni, ghjornu è notte, più spessu prudutti per stimulà a produzzione di latti, cuntrullà sempre che si u zitellu hà travagliatu.