Cumu rimprofpennu dopu a partenza?

Quandu u babbu ci hè natu, duverà esse bisognu è alimentatu. Intantu, da u pettu di una ghjovana mamma duranti stu piriodu, solu una piccula cantina di calostru senza u culore è l'odore hè attribuita, chì ùn ùn hè micca diffirenti bè fatu per l'alimentazione di u zitellu. Hè per quessa chì e donne è e donne, chì anu apprezzatu l'aligria di a maternità, spessu aduprate cumu si funnu dopu di travagliu cù e so mani o pompa di buttare.

Cumu ricuglie prumvenciutu dopu u partitu?

In fattu, a maiò parte di i cumpagni di salute accunsenu chì l'unicu modu chì pò esse dissecatu hè l'appillazioni puntuale è curretta di migliori à u pettu maternu. U primu tempu per fà questu hè bisognu immediatu dopu à a fine di u prucessu di nuvella, è ùn hè micca un'esezzioni è a situazione duv'è per l'estrazzioni di u zitellu da u corpu di a mamma avia da recour to the operation of cesarean section.

In u futuru, u mulinu deve esse appiicatu à u pettu nantu à a prima solicitude . Quandu u zitellu hè satisfecho è auture rifiutanu l'alimenta, i restos di un liquidu preziosu sò necessariamente decantati finu à a devastazione sħiħa. Sì bisognu cù i vostri mani, prima avè bisognu à travaglià cù cura di a superficia interna di i dui glanduli mammarii in mozzione circolari di mani cali, cusì rinfurzà u flussu di latti à l'areola. Dopu à questu, aghjustate cù dettighjate i dete nantu à l'areola, dalli à u pezzu, è di decadenza di u lettu finu à stà.

Cumprà stu procedimentu pò esse assai difficiule, perchè parechji oghji ghjovani utilizate per questu manufattu pumps manuale e elettroni di mammine, u principiu di quale hè basatu nantu à l'usu di vacuum. Ancu l'adattamenti tali facilitate assai a destinazione di e donne, in certi casi, ponu causà danni, per chì prima di usà, avete sempre cunsigliate un duttore.

Dopu à a fine di l'espresioni in a glàndula mamaria senza prevenzione per cumincià à ricivete una nova parte di u latte, hè megliu micca di cogliri l'amori per 10-15 minuti. Inoltre, per a valurizà a pruduzione di u liquidu preziosu, devenu bisogna sempre bevande tè durante u ghjornu.