Serena Williams hà parlatu nantu à cumu si u nascita hà fattu più forte

Circa un mese fa, a famosa atleta di 36 anni Serena Williams hà datu una entrevista per a rivista Vogue, in a quale hà dettu cum'ella hè stata data di nascita dolorosa. Doppu chì u numaru di sta pubblicazione passò nantu à a vendita, in a pagina in a retazione suciale Serena, ci era assai ritmi, in quale l'utenti di Internet anu partitu i so stori tristi di u nascita di i zitelli.

Serena Williams cù a so figliola

Williams ringraziò tutti i cumenti

Quelli chì seguianu a vita di Serena sapendu chì u 1 di sittemmiru 2017 hà allunziatu u primu figliolu, una picciedda chjamata Alexis. Dopu un pocu tempu Serena avia prublemi di salute, è disse à u publicu annunziate. Dopu a rivoluzione di i fanali, Williams hà cambiatu à u tema di partitu da scrive à a so pàgina di Facebook un postu chistu:

"Per esse onesto, ùn mi incùata cun l'effettu chì a mo storia facia nantu à a nostra sucetà di ciò chì m'hà accaduta à mè à u mumentu di u nascita di a mo figliola è da ellu. In particulare un gran numaru di littri ch'e aghju ricivutu da e donne chì anu u pelle scuru. Quand'ellu fù esaminatu, cù quelli prublemi durante a procreation sò longu più spessu chì cù doncelli bianchi. Ùn pensate micca a fisiologia o qualcosa cum'è quissa, solu in i paesi duve u più grande u populu in negu vive, a medicina hè abbastanza. Dopu tuttu ciò chì m'hà accadutu à mè, vogliu affruntà sta injustizia. Avete digià annunzatu ripetutu annantu à a necessità di creà un fondo benediziu chì aiutavviu aiutà e donne nuvuli survive u nàscita di un zitellu senza avvisti. Ogni mamma si merita à avè u prucessu di u nàscita di u so babbu. Mi nàvolu hè u mio nimu, a mo storia è a mo vita. Sta situazione m'hà stabilitu più forte è m'hà amparatu cumu per supremu u dulore è assai difficurtà. Era novu cunvinta da quantu e forti e donne forti! ".
Leghje ancu

Williams publicheghja constantemente ritratti di a so figliola

Per pudè cambià in modu di u passiu tristi per una gioia, Serena hà publicatu nantu à a pagina in a retazione suciale una seria di ritratti di a so figliola. I fotò eranu accussì belli chì l'avianu faciuleu u capu di tennis cù cumpiimenti di stu tipu di pianu: "Un zitellu maravigliu. Una copia di Mamma! "," Hè bonu per vede una donna. Hè veramente felice "," Grazie, Serena, chì spùtinu i vostri ammiratori cù e fotografici di a to figliola. Mi piace à rallegri quandu a ghjente in famiglie hanu tuttu in armunia. Hè assai faciuli di vedi da u zitellu ", ecc.

Alexis Olimpia
A figliola di Serena Williams