Àfichi à i pumati

L'àfidi sò un fastidiu à parechji pianta è ghjardinari. Qualchi pianti aphid can destroy per completu, è in certi, sultantu solu sullivanu l'arbulu stessu, senza interferiscenu cù u crescitu di frutti. L'ultimi includenu i pumati. Quandu si tratta di pulatorii nantu à i pumati è quale esistenu misure privati ​​contra questa pesta, avemu da discussà più.

I fuzzati sò i pumati?

Sta pregunta hè dumandata da i ghjardinari è i ghjardinari chì si sapanu chì i cimi di tomate sò spessu usati com'è un mezzu di pulifichi di lotta. Malgradu l'efficacezione di questa misura, l'arburi di u tomate sò sottumessi à l'attaccu da pulifichi. A pratica attaccà à u tomba di u piantagrudu è di l'internu, l'arbuli d'adulte è i pianti.

Cumu cù l'altri pianti, in i pulatorii di tomate prima di tutti quessi u locu da a parti di a foglia, sopratuttu sia quessi sò oghji ghjovani. Afidi nantu à i pumati multiplighi rapidamente, cose in i zucchetti di pianta è liberate u fogliu fogliu, chì attrae l'ananas.

Gradually, with the increase in the number of individuals, the leaves of the bush begin to deform and die off. Sì i pumati avianu avutu tempu di riunione da questu tempu, nunda li succede micca. Puderanu diventà solu cù a meli rughjuli da i pulatorii, chì hè faciule per lavà. Se u danu à i pulatori facianu prima di u tempu di maturazione, è a pesti ùn hè statu eliminata in tempu, i frutti pò esse deformatu.

À i pumati sò diverse tipi di pulatorii: pulanti pappulati bianchi, pummuli neri, verdi, piddini è melone.

Cumu trattà i pumati di i pulatorii?

Ci hè parechje metudi per cuntrullà i pulatorii nantu à i pumati. A scelta di ognuna di elli depènia da u numeru di insetti.

Destruzioni miccanica di pulifichi

Se si pulifichi nantu à l'arbureti un pocu, pò esse eliminati meccanicamenti. Perchè stu insettu deve esse trituratu o abbracatu da l'arburu per una putenza di acqua da a manghja.

Sustetti questi di pulatorii nantu à i pumati

Per cuntrastà i pulatorii nantu à i pumati utilizanu eines com "Aktara", "Aktafit", etc. A dosificazione di elle si deve esse calculata in accordu di l'urdinamentu in u manual. Aiutà i drogu di i pulatorii nantu à i pianti di u pumadoru è l'arbuli d'adulte. U friscalettu di l'ultimi si spriverà da a parti più inferior. I platti anu da u so età à trè volte cù i rotte per 5 - 7 ghjorni (u periodu di maturazione di larva pumila).

Ricordi folkiali per pulunti nantu à i pumati

  1. Decoctions di eterna. In a lotta contru pulìfichi hè di usà l'arbe è di u gustu amori è u gustu - hè celidonia, wormwood è yarrow. L'erbe si creanu in una ratio di 1 parte di grass à 2 parte d'acqua. U caldu hè coccu in un vulumu di 1 litru, è hè creatu à 10 litri. In u calchinu, avete bisognu di aghjunghje un sapunaghju di aduprà, 10 grammi di u 40 g. Dopu chì a suluzione hè prestu, hè filtrata è sprachjata cù arbusti di tri voti cù una freccia di 5 à 7 ghjorni.
  2. Tabacco. Una solu suluzione bianca hè preparata da una manera sìmuli. Per fà, avete 400 g di tabacco, 10 litri d'acqua è 40 grammi di sapone di robba.
  3. Agliu. Per a preparazione di l'infuzione nantu à a basa di l'agliu, deve insistu, duranti u ghjornu, untu di chinu d'agliu in una cantità di 3 a 5 piezzu per 0.5 litru di acqua. Allora aghjunghje 1 tsp à a suluzione. lavapy soap e 2 tbsp. l. oliu vegetale. U solu risultatu hè aghjuntu à l'acqua per spraying. Per 1 litru, ci vole à piglià 2 tbsp. l.
  4. A carna. Effective in a pratica di u solu pugnu basatu nantu à a freccia. Per a so preparazione, piglià una vetru di fraschi, 10 litri d'acqua è 20 grammi di sapori di robba.

Usendu rimedii tradiziunali, deve esse ricordati chì a chjave a purga di e foglie, è per quessa, in u tempu chiuvutu, a lotta cù pulatori pò addiventanu megliu. Hè necessariu spriverà l'arbuli dopu a precipitazione.

A prevenzione di l'appearance di pulatorii nantu à i pumati

A misura preventiva in u cuntrolu di pulìfichi ponu esse pianificatu vicinu à l'arburettu di tomba o d'autri pianti chì ùn sò micca propensi di attaccà da u pulphiciu, l' agliu è a cipolla . I fertilizanti di nitrogenu, chì suppressanu i pianti, aghju à i ghjovani riversi verdi chì anuggianu i pulugichi, è per quessa, ùn hè micca necessariu abbianà cusì bait.