A norma di calcium in u sangue di e donne

In una cantina nurmale di calcium in u sangue, e donne hè obligatu à mantene. Questa sustanzita participeghja in parechji prucessi chì si vanu in u corpu. U devenza di u livellu di u so cuntenutu da a norma hè un signu di una violazione di u travagliu di un sistema particulari è l'occasione per sottu una storia.

Qualessu hè u livellu permissibule di calcium in u sangue di e donne?

Calcium hè cunsiste in ossi umani è di denti. Inoltre, a sustegna aiuta per aduprà funzioni:

Nurmanna in a donna hè cunsiderata cum'è u livellu di calciu in u sangue, chì varieghja da 2,15 a 2,5 mmol / l. Egei è denti cuntenenu sulu un percentinu di a quantità totali di a materia. Aproximativu u 40% di u calchju ciuci sò ligatu à albumin. U restu hè di calcium liberu.

A norma di i ionizzanti - libera - u caldu in u sangue in i donne hè menu. Ideale, a quantità di materia chì hè "in grossa" si deve esse pricisatu per separà. Invece, hè assai difficiuli di cunducerà un studiu per determinà a quantità di calziu ionizatu in u sangue. Per quessa, hè comunu cume chì u livellu di a sustanza hè pocu più di a mità di u calciu tutale - 1.15 -1.27 mmol / l.

Sì u cuntenutu di u calchitivu in u sangue in a donna hè sottu u normale

A maiò spessu, una diminuzione di a quantità di calcium indicate una mancanza di vitamina D. In addition, l'ipocalcemia pò esse causada per:

Hè cresce chì, si u calciu ùn hè micca abbastanza, questu quì hè allora una osteoporosa. Ma ogni mìadicu cunfirmarà chì l'ipocalcèmia ùn hè micca u criticu principalu di a malatia.

Eċċessu di a rata di calcium totali in u sangue in e donne

Hipercalcemia hè ancu cunzidiratu un fenomenu displegenu. I seguenti fatturi chì aiutanu à sviluppà a malatia: