Vitrificazione di uova

A vitrificazione di uova è una tecnica chì cuntribuisce à a prisirvazioni di un biomateriale durante un longu tempu, chì in ogni mumentu pò esse usatu per a IVF. A congelazione di u ova hè duvuta in tale manera chì a cellulazione di girmionu ùn hà micca cambiatu in u storicu longu. Questu hè assicuratu da l'usu di i so criatori di criociclo, chì reduzanu significativamente l'effettu di a temperatura minimu annantu à l'organelli di a cellula. In u risultatu di una ghjacciada, a furmazione di i cristalli di ghiacciu hè sclusa. Fighjà custasità u prucessu in più detail.

Storia di u metudu di vitrificazione

Hè deve esse nutatu chì l'usanza di stu metudu volte e occasioni aumentau u percentualità di l'ova survivente dopu à sciullà. À u listessu tempu, circa u 90% di tutti i radici di giochi ani cunstitivi morphològichi crescente, chì face u pudè usà facilmente in FIV.

Prima di vultà in l'essenza di a tecnica, hè necessariu di parlà di a storia di u scupertu di stu modu di prisirvà e cungressi sessuale di u corpu femminili.

A tecnulugia di u fruttu di l'oghje appareru duie pocu tempu, quandu u mondu hà avutu un cambiamentu di millenariu - in u 2000. L'autore di a tecnica hè u patruni Ġappunisa Masashige Kuvayama. Dopu à u primu prucessu utilizatu di stu modu di prisirvà a biomateriale, u prucessu di vitrificazione hè stata a realizata da almenu miglu di milione di volte in più di 1000 cliniche diffirenti in u mondu. U primu zitellu per risultatu di a fecundazione di una cellula di sessu femminile verificata nasciu in u 2002 in u Giappone. L'esperienza di i culleghji giugiani hè statu usata da i Stati Uniti, un annu dopu (2003).

Oghje, u metudu hà acquistatu alcuni innovazioni, è hà stati migliuratu. Grazie à i solu suluzione di criocutarii, l'ovu pò esse guardatu da più di 100 anni.

Cumu si ovene congelate è guardate?

A prucedimentu per friddà u biomateriale hè precedita da un cumplessu di l'studii studiatu per stabilisce a qualità di l'ova di un donu femimile. Dopu à questu, accumincianu u cursu di l'hormone terapia, stimulazione, l'u superovulaturu chjamatu - un prucessu in u quale parechji caghjuli sessuale maturi anu da entra à a cavità abdominal. À questu tempu, u seguimentu cù l'aiutu di l'ultrasound apparatus di l'uva uva hè realizatu cù una valutazione di a so qualità.

Sceglienu i celu sexu adattati per u prucedimentu, u duttore aduprà una punizioni, in a quale a cullizzioni di uova. U materiale cullucatu hè colpi in una soluzione speciali. Dopu quì, passà à u stessu prucessu di vitrificazione.

Stu metudu assumi l'usu di u nitrogenu lituicu com'è agentu per a glasura, a tampiratura di quale hè di circa 196 gradi. Hè in la càpsula cù chì i ova culligatu sò colpi.

Chì sò l'avvanzi di issa tecnulugia è quandu si pò esse realizatu?

Comu si cunnosce, in tutti i donne, da quasi 35-40 anni, una diminuzione di a funzione ripubulutariu hè osservata. Cusì, i glansali sessu perde u so diploma di attività, u so travagliu hè sensiblemente peoru. Hè per quessa chì e donne à questa età principia per sperienze prublemi cù cuncepimentu. Sicondu statistiche, da circa 35 anni, e donne ùn anu micca più di 10% di u numaru nùmmuru di i oocyte chì sò stati prisenti in u corpu da u nascita. À a listessa ora, a qualità di e cungrefiurichi anche agisce.

Hè per quessa a colti di ova, a vitrificazione è u almacenamiento in cryobank hè una scelta bona pè e donne chì, per certi razze, ùn pò micca avè un ziteddu à u mumentu (i malatii di u sistema riproduttivu, i prucessi oncologici, etc.).

Si parlebbe quantu l'ovu hè di friddà, i medichi dì chì sta prucedura pò esse rializata à 41 anni. In ogni casu, si deve esse cunsideratu chì, cù l'età, u numaru d'ovi adattati per a vitrificazione hè di diminuite.