Organi genitali femminili

Tutti sanu chì a funzione principalu chì a natura hà dotatu cù e donne hè a prolongazione di u genus, à dì, u portale è u nascita di i zitelli. Hè per quessa hè cusì impurtante in tuttu a vita, da a so zitiddina à a cura di a salute di u sistema riproduttivu, custituitu da l'organi genitali internu è internu.

Organi genitali femminili esterni

Comu chjamatu, l'estructura di a genitale femminile hè divisa in interna è esterna. Ogni donna ùn deve avè una infurmazione completa nantu à u funziunamentu di tutti i corsi di l'organi, perchè solu u so travagliu ben coordenatu darà un sensu di cunfidenza in a so salute.

L'òrganu genitale esternu esternu hè u clitoris, chì in a maiò parte di e donne hè rispunsabili di ottene l'orgasmi. Pudete esse chjucu è invisibili, o più bien grande, è tuttu questu hè a norma. Ancu s'ellu ùn sò micca esempii rariulate chì e donne tornanu à u duttore cù una dumanda di risolve i so prublema - finu a stu diploma hè grande.

In casu di violazione di u fondu hormone in l'adolescenza, a cima è e so maggetti di u clitoris pudarà crecerà in un tagliu micca standard è liberà à u so patore senza piacè, ma un sensu di vrollà, a vergogna è ancu sensu doloroso. In questu casu, solu una cirurgia plastica vi pò aiutà.

In più di u clitoris, l'ingressu à a vagina hè coperta cù grande labia in l'esternu, di ellu chì anu chjucu. Quessi pò piacè a ghjente di parlà in grande, è questu hè una caratteristica individuali di sta donna. Se a talla ùn sia più di 1 cm, questu hè a norma, ma i figuri enormi indicanu una struttura irregulari di genitali esterni.

Inoltre fora l'ingaghjamentu per a vucali, in i ghjovani ci hè chjubitu cù un hymen, chì annunziate dopu a prima affucazione sessuale.

Ordinamenti genitali interni femminili

L'anatumia di a genitali di a femminile internana hè assai largu, perchè hè quì tuttu hè quellu chì senza ellu ùn hè micca putente di pienu.

A vagina nizzieghja da l'ingaghjata è hè un tubu cavu, circa 12 centimetri di longu, chì in l'annullà e donne hè una struttura di sguillà, è a nascita hè più piacevule.

Ogni omu sapà cumu l'omi genitali fora di u geniu internu, ma pocu cunnosci micca di l'internu. In particulare, questu hè appiicatu à u cervicu, chì devenu esse qualcosa micca intelligibile è pocu cunnisciutu. In fatti, tuttu hè simplice - hè situatu à u puntu più altu di a vaġina è sipara a cavità uterina da ellu.

Nurmalmentu, l'apertura di u cervicu hè chjusu è solu si apre un momentu durante a menstruazione. Duranti a parti, hè da causa di l'enormi numaru di receptori situati quì chì una donna hà sperendu sensazioni dolorosa quandu u cervicu hè apertu per u passà u zitellu.

U principale di l'organi internu di u sistema riproducente femminili hè l'utru. Ci hè un pianu di pesu è pisu - quasi apprizzatu a mandarina. Ogni misi u capu internu (endometriu) si cresce in anticipazione di l'impiegazione di l'ovu fetitiche, è se u gravidenza ùn si sarà micca, u capu hè rifiuttu - chì si trova in i sangramentu menstruali.

À i lati di l'utru, ci sò dui tubi falluti cumminciandate in i ovari, in u quandu i veiculli mature cada mes. In u tubu, va à l'utru è, cummin per u sperma di e vogliu, fertilizeghja.

A causa di varii fatturi avversi, infruenza di i genitali femminili casu, chì pò esse sternu è internu. Hè difficiuli di sospettate qualcosa chì u cursu di a malatia hè asimptomaticu. Ma a maiò parte di u prucessu inflamatoriu hè luminoso è intensu - cù dolore, alta è februvi.

U trattamentu di ogni inflamazioni hè un prucessu obligatoriu, perchè una malatia abbandunata ferma rapidamente à a inflammazione locale è spessu - à l' infertilità. Dunque, avè avutu u signore alarmanti, ogni donna chì a cura di a so ssa riputtura si deve cuntattu cun ginecologu qualificatu. È per a puntualità di a deteczione di e pussibuli malatii avissi da esse almenu una volta di l'annu per visità un duttore cun un scopu preventivisu.