U cereu è a cuscenza

Vede interconnizioni

Per i primitivi in ​​i tempi preistorichi è i rappresentanti muderni di e tribù salvatichi chì vivianu in un statu persistente d'isolamentu, i ligami di u culu umanu cù a cuscenza sò un misteru.

Da certi puntu, questu hè veru per i pittori educati, cumpresi l'espuneri studienti l'interdependenza di u core è a psique.

Pruva scientifica

In ogni modu, quandu tutti i persone educati in e comunità micca distinati sapemu chì in u nostru materiale è u mondu ideali, tali fenomeni cum'è u cervu umanu, a mente è a conscienza sò definitumente interrelati. À u listessu tempu, ùn ci hè nisuna pruduzzioni scentifichi è affidativa di a pussibilità di l'esistenza di a psique è a cuscenza senza a presenza fìsica di u curu in l'organamentu sutta studiu. True, ùn ci hè micca evidenza inversa. Ma se a psique è a cuscenza di un certu esse (organismu) sò pussibuli dopu a morte di u core, ùn hè micca cunferma di questu in u mondu reale. In attu, stu prublema hè impegnatu in a tumulazioni - una zona assai ambigua da cunuscenza umana.

Cusì, basatu annantu à l'ughjettu di l'omi di l'umanità, pudemu cuncludi chì u cereu hè u principal oghjettu di a cuscenza (almenu in l'omu). Ci si deve esse capitu chì a cuscenza hè una di e funzioni di u cori (hè impossibile d'affirmà chì a funzione principale, ma di sicuru organizzà, per qualsiasi persona cum'è un allora sociale).

U sistema di cuscenza di u sensu di creazione

U cervu umanu hè un sistema biològicu pocu insulatoriu cumplessu chì hè furmatu in u prucessu di creazione è maturazione di a pirsunalità in a sucità, cumpresa, sottu a influenza di tali fattore cum'è a trasmissioni diretta di a cunniscenza à a vita à l'altri populi è l'assimilazioni di cumprastu prima da u socium è anu registratu in un modu o altru infurmazione , trasmessi da generazioni à generazione. Eccu, a cuscenza di una persona hè, prima di tuttu, una certa riflessione (è chì ùn crieghja micca quella riflessione, dettore leghje Descartes) a quantità di cunniscenza acquistata in u prucessu d'interazzione suciali. In altre parolle, u sapè cumunu.

Se un zitellu hè isolatu da a ghjente di a zitella, a psique rivolve, per suprattuttu, sviluppu, ma a cuscenza ùn hè micca. Questa evidenza hè dada da i varii reali di i zitelli Mowgli: ùn anu micca avutu u cuntenente in tuttu, hè simplice sviluppatu è hè cuncienza cù l'animali (d'un certu tipu) chì l'anu purtatu.

In a lingua di a psicoluggìa analitica, l'inconsciente cullettivu di una persona umana particulare hè furmatu in u prucessu di sviluppu è educazione sottu a influenza di un coltu cumuni l'inconsciente (cù l'assimilazzioni di tutti l'archetipi cù e carattariali lucali).

Conclusioni

A Conscienza, cum'è a forma alta di manifestazione di pirsunalità, hè pussibule cunverimentu di un prucessu complexu di u sviluppu biosocial. È quì ùn puderebbe più parlà micca di u cori, u moveru è a cuscenza comu objecti (o oggetti) solu, ma solu cum'è una tipu di un sistema sinergèttu transarmonicu chì esiste in l'omu è fora di u cunchju fisicu è ancu fora da a so energia persunale campu.