Signs of clinical death

Ùn hè micca sicretu chì qualsiasi organiziu vivu ùn murenu in alu in a stopping of respirazione è a cessation of cardiac activity. Ancu quandu quissi stèpi anu impedite u so travagliu, anu sempre 4-6 minuti in quale una persona pruteghja entre vita è morte - questu hè chjamatu morte clinica. À questu puntu, i prucessi sò sempre riversibile, è una persona pò esse ritrovu in vita si un suminatu di misure suffine. E persone chì anu avutu a morte clinica, spessu parranu di e visioni maravigghiati chì anu spertu durante stu periodu.

Cause di a morte clinica

Comu regula, i casi di morte triscibile sò stampati com'è u risultatu di pèrdita di sangue, riflittura falluta di cori, affucannu, ferita elektriva, avvilanamentu è accidenti simili.

I signali principali di a morte clinica

Per sapè cusì una cundizione ùn hè micca difficiule, perchè i signali di a morte clinica sò assai brillanti è ùn vi pare micca i sintomi di un debbitori è altri casi di perdizione temporale di conscienza .

  1. Pare a circulazione. Puderete sapè da sperienze u pulse nantu à u collu nantu à l'arteria carotida. Sì ùn ci hè una mansa di pulsante, a circulazione stà.
  2. Doppu di respira. A manera più faciule per sapè questu hè di purtà un specchiu o vetru à u nasu di una persona. Sì ci hè un soprinu, si sudeghja, è, se ùn sì, ùn si ferma questu. Inoltre, pudete semplice à vede à a persona per u so pettu di u pettu o à sente, sappieghja u so sonu di inhaling-exhaling. A causa di u fattu chì ci hè pocu tempu in una situazione tali, nisunu ùn passa fermosità di valurizà per identificà sta funzione.
  3. Pèrdita di conscienza. Se una persona ùn rientisce micca à u lume, u sonu è tuttu ciò chì passa, hè incunificatu.
  4. U pupulu ùn risponde micca a lume. Se una persona in un statu di morte clinica abbia è chjesa l'ochju, o brillanu nantu à ellu, u granu di u so pupu ùn stà senza cambiatu.

Se qualchì almenu unu di i primi dui sintomi di a morte clinica hè identificata, hè urgente di inizià a risuscitazioni. Solu solu se da u momentu di l'arrestu cardinali hà micca passatu più di 3-4 minuti, ci hè una chance di ritruvà una persona à a vita.

E persone dopu a morte clinica

Qualchidunu di i persone chì riturnonu à a vita dopu a morte clinica, annunzià nantu à l'astratti straordinariu chì anu avutu tempu di vedà dopu à a vita. In oghje, ci hè digià millions di testimonii in visioni à a morte di a morte. Ùn sò micca scritti di tutti, ma solu da circa u 20% di tutti i persone chì anu righjigatu.

In regula, tutte e persone chì anu avutu in morte clinica, dì chì ancu dopu tuccà u core, sintendu tuttu ciò chì passa in u saluni. Dopu questu, un sonu perforatu è un sensu di volu in un trettu scuru sò intesu. À questu tempu una persona vede a camara è u so corpu à l'altitudine, cum'è chì l'ànima cuddà à u nivellu di u limitu. E persone scritte cumu visti l'attuali di i medichi di rinviviscia u corpu. À u listessu tempu, quandu u primu statu di scossa hè passatu, a prossime seria di visioni si ponu fattu: reunioni cù famigghje pezzi, remembranze di i mumenti brillanti di a so vita.

Dopu à quessa, una persona vede una lumine chì pronta trasformeghja in un certu esse luminosu, hè benevolente, parla à una persona è ancu guidate un tour per i so ricordi. Graduatu una persona alcuni a un certu frontière, ma in solitu da questa ora l'esse luminosu ci dilla di vultà in daretu. L'ànima ti piace un novu statu di felicità è a pace, è ùn vulete micca tornà, ma hè necessariu.

Harrigarria, tutti i tistimonii di a morte clinica da diverse partiti di u mondu describenu stu statu perchè eccu, ognuna passa per via di un tannicu, prossimu nantu à u so corpu è riunite cù a luminosità o un esse luminosu. Questu cunferma u fattu chì ùn hè micca a cuscenza chì ùn hè micca capaci di esse fora di u corpu, ma, à u cuntrariu, u corpu ùn hè micca capaci di esse senza conscienza (o ànima).