Cumu fà un cecciu romanu cù e so mani?

Tali disegni sò una bona scelta in camere induve hè difficiulmente posu curtains volumétrica. Pudete esse una finestra sopra à l'area di travagliu in a cucina, balconi o chjucchi. In ogni casu, è à spessu cosita cù i so proprii cum'è ghjustu sottu a finestra, a cortina romana hè più faciule ch'è cumanda. È in u pianu di u prezzu hè assai più lucrule. Aghju prupunimu di pruvà à domiciliate cù e vostre propria dumande dui di l'opere più semplici, cumu per fà curtains romain cù i vostri mani.

Cumu circà l'armata romana cù vechischi persone?

Hè sorprendenti, tutte l'appiccicate necessariu ùn sò micca acquistatu solu. Se tenete persiane nantu à a finestra, è hè ura di sustituìsi cù qualcosa più presentable, a basa hè abbastanza realista per cortina.

  1. Eccu u sèculu di l'uttini necessarii è di e materiale: tela, tesistenti di cola, cinta per a brida.
  2. Allora, u primu a cosa facemu noi hè tela. Guariscenu a larghezza finali di i nostri cortini. Ferra cù cura di u tecido, perchè ùn ùn ùn abbanduneghja micca una sola creazione. Allora aghjustemu a larghezza è l'larghezza necessari, cunzidendu l'indemnità per a parte di a cima.
  3. Cut and process the edge with a tape thermal.
  4. A basa hè attente.
  5. Siccome avè prudutti persiane romane cù l'aiutu di persiane ready-made cù i nostri propri mani, avemu avè cunnetta cù un mantellu. Per fà quessa, pigliate a cola è aduprà à a cima superiore.
  6. Dui zoni sò intravindicati. Tagliaremu sta cinta intermedia per riparà e dette di e persiane.
  7. Impruddientemente, sguassate u rack inferior è mentre ch'ellu l'hà stallatu.
  8. Per via di u risultatu, avemu ricevutu sti tipi di travagliu: a basa di tela è a rack superiura sò stallate una, chì deve cinque à sei razzi intermedi per esse dritte.
  9. Reiki hà ancu pegatu à u tetu.
  10. Turnate u carrughjusu à u locu è riparà a struttura.
  11. Comu pudete vede, hè abbastanza faciliata per fà curtains romane ancu senza fille cù una labulla.

Cumu fà di rapidamente è fàcenu fà una cecità romana cù i vostri mani?

Nisun vechis persi è abilitazioni especiali in u travagliu di cosatura? Hè bellu! Se pudete di pudè mette a linea principale è almenu mantene una agulla in i vostri mani, pudete cusì un cecciu romainu cù i vostri mani in una sola sera.

  1. Avemu bisognu di duie pezzi di tissuti questu tempu: basi di u fronte, biancu densu per ombre. È u furchetta duverà esse un pocu più chjucu in grandezza. A larghezza di u tile hè uguali à a larghezza di a finestra. A lunghizza di u tela hè sceltu nantu à u grandu di e so tene.
  2. U vostru còmpiu hè di cuncettore di dui voce in una carta. Per fà questu, aghjustemu à l'internu di l'internu è dàchanu a freccia di u principale in u modu di solitu, cumparciò a vaddi di u forcu.
  3. Allora chì, in u futuru, nunda pò esse rinunziatu, facemu i linii in tuttu u tile in dui strade. Quandu si parla una chaqueta acclamata.
  4. À a riva di a cinta decorativa.
  5. Dopu, facemu i dilicammi. Prestuamente a metta di cinta nantu à a tile cù a longa finali finali di i cortini.
  6. In seguente, facemu manuale i nostri cortini, cumu avissi bisogastatu annantu à a fine.
  7. Pigliemu una agulla è fasciate in i nostri mani è fixeghja i nostri filuglie cù una robba occupa in pianta à u ventu.
  8. A u largu di a cortina ùn caghjà, in u reversu, aghjunghje i pleitini in tutta a longu, torna, à u manualmente.
  9. In ogni creche avemu bisognu à aghjustà un agentu ponderante per fà a struttura bella. Per questu scopu, i varcheti fatti di legnu o metalli sò assai adattati.
  10. È, finarmenti, ferma per riparà u nostru disignu in a cornice. In u nostru casu, questa hè una tavola di legno dipinta in biancu. Muntiu tuttu cun facilmente cun un stapler construction.
  11. In a finestra, i nostri cortini romani, fatti cù i nostri propri mani, vedanu quasi presentable, è l'avemu fattu di u tessili più cumuni è di lampa di lignu.