Lily-Rose Depp è Natalie Portman in u filmu storicu "Planetarium"

Dopu assai, un novu dramaticu storicu "Planetarium" serà presentatu à u publicu è a critica. L'premiere di a stampa hè tutela di u festivale in Toronto. L'intrigue principale hè l'artisti di i roli principali: u ghjovanu Lily-Rose Depp è a populari Natalie Portman.

Stu diretturi Rebecca Zlotowski anu vistu questi belli donne com'è l'eroine di u so prughjettu. I ghjucà à i ghjurnati americani. A film filmà in Francia in l'anni di u seculu passatu (in l'era di a prutenza).

Sicondu a trama di u ritrattu, i so caratteristi principali sò sicuru chì anu un rigalu supernatural - per cumunicà cù e ghosts di u mortu. Viaghjàvanu in Europa, realizanu spiritualistic sessions è mostra. In una di i "manifestazioni di dimostrazzioni", i soru anu avutu un impegnu sculasticu. Cù l'aiutu di e donne, ellu voli guadagnà un bonu soldi in Parighji.

Costume varietà

À a pusizione di u creadoru di i costumi, Anais Roman, u patrone di u premi "Cesar" per u film "Saint Laurent: la Passioni di u Gran Couturier" fù invitatu à a film.

U designer dissi à a ghjustificazione chì a so misura principale di stu prughjettu era di mostrarà e caratteristiche di questa era storica in u prismu di costumi. I stagni di e zitelli sò verificati à u più chjellu. Ùn solu criatu i so vistimenti, ma ancu hà scavu, circà i sapori storichi di quelli tempi.

Leghje ancu

Eccu ciò chì Signora Romana accurdò nantu à a ghjurnalette à a figliola di Depp è Parady:

"Sta zitella hè prima, cum'è una canna. Durante u filmi, Lily-Rose pruvò a purtari vistimenti stòrici chì anu presu specificu per ella. Aghja veramente assai. Volevi nutà chì, anche a so età ghjovana, hè recullatu, disciplinatu, respon sabre è simplicemente l'u stessu affari!