U modellu Chloe Eyling hè statu rapitu da i banditi per u scopu di vende in esclavità

Oghje, a pubblicazione U sole pubbricau sta scandalizante, chì dicenu chì u mudellu di Chloe Eyling, chì travaglia in una direzione eròtica, hè statu rapitu da i banditi per u scopu di vende in l'esclavità. L'incidentamentu hè devenu in Milano dopu chì Chloe hà ghjuntu in a cità per una riserva di fotografia nuda.

Foto di Instagram Chloe Eyling

Eyling hà segugliatu dui criminali

U rottu di Chloe hà fattu l'11 di lugliu, quandu partiu di l'ochju è andò à sparà in u studio. Dopu fattu, hè stata attaccata da 2 omi è u lamponu. In a so intirvista, u mudellu remembri in quellu terrible episodiu in a so vita:

"Ci aghjunghianu è pusonu una gag in my mouth. Dopu d'avè, aghju datu una vina in a vina, è aghju persu a cuscenza. Quantu haiu statu senza memoria, ùn sò micca. Quandu a cugnizzioni cuminciò à chjaru, pudia riesce un pocu. Eru dispostu à i me mani è à i pedi, è a mo bocca era sempre strappata. E vistitu, solu aghju mischju è una T-shirt. Dopu d'avè, aghju avvistu chì era in una machja, perchè era statu unzipped prima di mia di respira. Allora pigliu à chianciri è à sbattinu u mo corpu contr'à u carru. I banditi anu bisognu à vultà per vede ciò chì era successe à mè. È gridonu à mè, ameciate cù l'armi, è poveru avìanu minacciati cun un prufeta.
Chloe Eyling
Leghje ancu

Eyling era in Italia

Dopu chì u caru fù ghjuntu à a so destinazione, capite chì Chloe fù rapitu per a vendetta in un pianu di scuru. Cusì Eyling descriva l'arrivata in Turinu, induve hè stata purtata da i segretani:

"Aghjunghjera à pusà in un saccu di dorme è l'aghju pigliata à qualchi casella. Dicenu ch'elli m'avaristanu, è site chì puderà acquistà 300 000 dapoi. Questa pesadilla durò una settimana, è dunqua un fattu chì un omu hè ghjuntu in quellu chì puderia parlà in inglese. Ellu disse chì ci era un malinterpretatu, è ùn sò micca adattatu per vendita, perchè sò adupratu. Ci hè chì ghjè prima di vende una donna à u cumercianu, i segue a studià a so vita in i media. I banditi anu vistu my photos with my son and abandoned me. A virità ùn hè micca una quistione di l'umanità, ma di u fattu chì ùn vulianu micca dà nascita à i zitelli. Tutte e zitelli, ritratti di quelli puderanu esse truvatu nantu à u situ web di u segretru, eranu destinati à i paesi arabi. Hè cunsideratu una cosa chì pò esse donata, vindutu o ancu alimenta à i predaturi ".
Chloe Eyling cù u so figliolu

Questa scrittura fù cunnisciuta da u fattu chì i pruprietarii di i segue sò assai fuddinu chì abductu a donna chì stà à dà nascita è prumesse di trattà cù i subalterni negligenti, perchè Eyling avia digià ricivutu diversi appliaggi da i clienti. Dopu chì quellu di u segadori, chì si chjamava Lukash Erba, hà traducutu personalmente a zitella à u cunsulatu è si rendenu à a pulizzia.

Chloe Eiling - mudellu
Figliolu Chloe Eyling
Lukash Erba