Julienne di chanterelles

Ricerciutu per i ristoranti di cucina di cullezioni ricchi cunti cusì ghjulienne di chanterelles. Addumannendu u platu cù u pullastru è l'erbe è i spezia, avemu un savore ancu più armoniu è riccu è gustu divinu. U pezzu pò esse preparatu com'è un pianu in una padedda, seguita da furnisce in u fornu, è utilizendu un multibaru.

Julienne avec mushrooms chanterelles e pollo

Ingredients:

Preparazione

Sì i chanterelles usati per fà Juliana sò chjuchi è ghjovani, ùn avete micca bisognu di prevene. E più vechje è più vechje sò più tolerate à l'acqua fogera di salitu, finu à ch'elli si sò stallati nantu à u fondu. Ùn vi scurdate di lavà è di taglià ind'u gran numaru in parechji partiti in prima o calda in fette di u tagliu chjamatu.

In più di i funghi, hè ancu necessariu di preparà un filatu di u pollulu. Hè da esse lavatu è tagliate in tagliati. Scusette dinò cume zoppa scorciata, sughjettu cun un furmagliu durdu rossu è piazzatu in un pappu.

In una castagna cù un oliu d'oliva calda, aghjunghjemu a cipolla, pìgliala un fritto, è cumplementà u pollulu. Mantene e cumpunenti di u focu nantu à u focu moderatu da quasi sete à ottu minuti, dopu a quale aghjustemu i cantelluni preparati in un pappuluzzu è fritterà finu à chì tutti l'umidità sera evapora. Emu un pocu di salitu, pepite u frescu novu, secco pignore è una mistura di eterna pruvinenti è cunglite. In questu stage, combinai crema, crema agrumi, farina, mischè è fate in una padedda cù puddastri è chanterelles. Averighemu u cuntenutu per quasi deci minuti cù teme periò. Scambreghji a friture julienne da i cantelluni nantu à i muffins o di u molde, aghju tombu u pane nantu à u quichje di furmagliu è oghje sottu à a parrilla per uns tres minuti o finu à chì u furmagliu funni è bruntatu brungiatu.

Cumu preparà una Juliana di cantuilles con crema agria in un multivariate?

Ingredients:

Preparazione

Chanterelles prima di a preparazione di julienne deve esse coperto prima, finu à ch'elli si stallanu nantu à u fondu. Ùn si scurdanu di i funghi prima di sorte è rinsegna à appaghjà. Carne di pollo (carne), se ne necessariu, siparati da l'ossi, cut in longhi e tagliate ancu u bombe desinsuritu.

In u multicastree, dissolvi l'oliu campagnolu cremosu cù l'appunimentu di l'appliance à a funzione "Baking" o "Fritte", è cundite nantu à a cecciu. Dopu chì i reziji sò trasfurmati, aghjunghje u pollulu è frittile per altru dece minuti. Avà pozzu tutti i cantellji chjappi, mantenite i ingredienti in u listessu modu per altru dece minuti, dopu aghjunghje a farina fatta cun a crema agria, staghjone u pane à salitu, pepite, noce moscata è e provi d'arbique è aghja. Dopu qualchì cinque minuti di languor, aghjustemu u furmagliu julienu è lasciate in u multivetevule sottu a tapa per altru vinti minuti.