Atlas

Sè vo site un viaghjulu intricatu è gustu per scopre a cosa pocu cumu per ellu stessu, è Maroccu per voi hè sempre in una manera terra incognita, da definite di viaghjà à pena viaghjà un viaghju à queste locu in a prima opportunità. Hè facilitu di diventà un espluratore quì - a terra cù a so pristine, a natura intruitu duna assai opportunità. Prima di tuttu, pudete cuntrollà a vostra forza ind'è visitatu i Monti Atlas in Maroccu . Hè un veru regnu per l'amatori di a caminari è di scontri foresta.

Infurmazioni ghjugna

Hè abbastanza per aperta un cursu di familiarizazioni nantu à a geografia di l'Africa, per capisce induve e Monti Atlas sò, sò i Monti Atlas. Stu sistema enormi di muntagna, culpisce in u so altitudine è l'altura, stendi da a costa atlantica di Maroccu à i costi di Tunisia. E muntagne Atlas separanu e costi Atlanticu è Meditirraniu da a terra àri à u desertu di u Sahara. U nome di u sistema di muntagna vene in i miti di u titanante Atlante (Atlas), chì manteneva u firmamentu à e so mani.

I Muntagnoli Atlasi in Marocu sò urighjinali cum'è a High Atlas, l'Atlas Mediu è l'Anti Atlasu, è ancu l'alti è di e pianura interni. L'altezza di i cimi di e muntagne Atlas spessu a righjunghjanu 4 mila metri sopra u nivellu di u mari è u puntu più altu hè a montagna di Jebel Tubkal (4165 m). Hè situatu à 60 km di Marrakesh è hè unu di i so attraversi naturali. In l 'invernu, ci hè un crescente ski , perchè u piccu hè cupartu da u capu di neve.

High Atlas

Questa hè a più grande varietà di e monti Atlas. Cù firmesse ferma, pò esse dichjaratu chì hà avutu u so nomu per u bonu - in rigalu questu hè a più grandi cuncintrazione di i più grandi cimi in Africa. A varieghja si stendi da i pianuri di l'Atlanticu à a fruntiera cù l'Algerie, a so longa durata hè di 800 km, è l'anch'ellu in certi lochi hè di circa 100 km. L 'altitudina media da a muntagna in u Atlasi à Alta hè 3-4 mila metri sopra u nivellu di u mari. Trà i ciumi chjappani i chjughi di pedri è i precipitatesi.

Cosa hè surprisa, in una regione remota remota abitata da i tribù Berber. Sò i custodiani di a cultura tradiziunali lucali. U so modu di vita hè basatu annantu à i ligami di sangue è a cuesione. À i piani di a muntagna, ciurenu u paese è guardi li campi nantu à e cresce i cereali, u corzo, a patata è i napoli, è i capri di u caprettu è i pecuri.

Stu locu hè assai cumuni in terms of tourism. In u territoriu in a muntagna di l'Atlasi Altìssimu hè u Parcu Naturali Tubkal, longu chì parechji rotuleti turistiche di diversità di complexità. A durazione media di l'expedizioni hè di 3-4 ghjorni. Di i posti chì meritanu un attentione speciale, pudemu distinguì i seguenti: a valle d'Ait-Bugemez, u ponte naturale di l'Imi-n-Ifri, a vallée è u gola di Mgun, a cascata di U Uzud, i gorges di i fiumi Todra è Dades. In ogni casu, se per ogni motiu ùn pò micca viaghjà assicurà e traversu a muntagna, ma puderete vede acquisto cù e monti Atlas, pudete pacà in un paisolu di Imali. Questu serà un puntu di iniziale di principale per parechji spiaghjani, mentre chì esse esciuti ùn devenu più di più di un ghjornu, è pudete avà sempre u restu di a notte è reste in cunsulazione.

Atlas Midisimu

Questa parte di a catena muntosa alta appughjera à l'amatori di i camini foreschi. I cimi di e muntagne sò quì chjubiti nantu à issi macchi di densità di cedri, è u massif hè chjucu da gorges isulani. In quantità questa parte di e muntagna Atlas righjunhe a 350 km, è l'altura di i picosi ùn hè micca menu infermali à l'Atlas III.

Viaghjatori avviani infurmati da stu cantonu, cum'è un petit statu europeu. A natura quì hè stupendu è maravigliu, è i paesi chjaru è ùn diferendu un pocu di picca scénique. Tali paisaghjoli in Africa sò maravigliate, è ùn si pò micca ancu cridutu chì u desertu maiò in a Terra si trova vicinu.

In u pianu turisticu, trè posti sò assai populari quì: cedar groves Azra, stazione d'altitudine altitudina Imuzzer-du-Kandar è a cità d' Ifran . In i camini di peppa à traversu i boschi di l'Atlas Miglu, ghjudicati sò parechje maniche di macacchi. Sò assai pacìfichi quì, ma hè sempre valore a cura. Questa stagione di stazione in l'inguernu addiventa quarchi cosa cum'è i Svizzeri, in ogni casu, ùn sò micca micca inferiscei à nunda. In i laghi di muntagna locu, ci sò assai pezzi, chì hè sicuru chì diventeranu i amatori di a pesca.

Anti Atlas

Sta catena muntosa hè diretta direttamente nantu à u Sahara, perchè u terraniu hè quasi palesu. In ogni casu, in u cunfini cù u High Atlas, in e regioni interni di Agadir , hè a zona Ida-Utanan, chì hè chjamatu ancu u Paradisu Valle. In u so centru hè u paese di Imuzzir, induve a tribù bizantina viaghja. Ùn hè bisognu pè u mondu sanu, stu locu hè famoso per u so nomu fragu, u melu, u cactus è l'lavanda.

Hè quì chì Argania creci, da i frutti chì l'oliu curativi hè stata extrae. Quattru chilometri da u cunfinimentu si pò truvà un palme di palude fantastiche cù cascate, chì in l'invernu ùn mancu u ghjallu di u ghjacciu. E si avete accade visita, avete da definitu à pruvà una buttenda di a cucina marocaina - pasta da una misura di meli, amanduli rossi è l'oli d'argan. À u pede di a catena muntosa hè ancu Tafraut - a cità principaria trà e tribù ambra, è a capitale "amandula" di Maroccu .

In generale, Anti-Atlas hè un sistema di muntagna interessante. È, prima di tutti, i chjassivi asimmetri di e muntagne, chì altirrani cù l'altupianu, è a varietà di e formi di sguillà, sò maravigliate. E anchi si u paisaghju si trova cù un granito rosso scorchite, certi volti ci sò manchje isuli di oases, chì àrburu assai a stampa di a natura circundante.